50 km2 MBM |
Hvad skal du selv sælge og hvad kunne du tænke dig af kollega.
Hvad skal du selv sælge og hvad kunne du tænke dig af kollega. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Spørg du af interesse eller supporterer du blot min efterspøgsel? |
Nej ikke af interesse. Har desværre set resultatet af sådanne løsninger. Men hvis du vil sælge kioskvarer og den anden part vil være frisør passer i jo ikke sammen. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Nu, når du har bragt spørgsmålet ud i forum, så lad os fortsætte så alle kan lære af det. |
Jeg har 2 familie medlemmer som skulle drive dem med en anden part og det gik ikke kønt af sig. Det ene var et Solcenter dengang det var nyt. Den anden part troede man aldrig skulle være der og så skulle have 100% udbetalt. Den anden var et værksted og en butik. Det endte med ham som skulle holde værkstedet også skulle stå i butik. Og det var 50/50 lokale deling man kan jo ikke sige jeg vil ikke sælge varer fordi den part er ikke kommet. Så kan man jo også lukke værkstedet. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Tak for deling af dine erfaringer. Jeg forstår bekymring. Dbh. |
Jeg vil nok anbefale dig at fortælle lidt om hvad du sælger i den butik. Og ikke mindst hvilke varer du ikke vil have ind i din butik. Ellers risikerer du ikke at få nogen henvendelser, eller også får du tilbud fra folk der vil sælge alt fra dildoer til børnetøj. |