|
Jeg har i forbindelse med min egen side efterhånden fået sat små 100 danske blogs op til artikler og links. Jeg søger i den forbindelse et par personer som kunne tænke sig at drage nytte af dette. Der er ikke tale om pagerank 3 og 4 blogs, men med årene vil de blive det, og dermed vil de links du har på den kun blive stærkere med tiden, og dermed også dine placeringer i google. Jeg har via disse blogs opnået top placeringer på stort set alle søgninger på google der omhandler lån, hvilket er en af de områder med mest konkurrence i danmark. Jeg har på intet tidspunkt været ramt af hverken penguin eller panda update fra google. Jeg vil gerne tilbyde disse til et par stykker, og kun et par stykker. Jeg ønsker nemlig ikke at der skal være alt for meget arbejde i det her. Jeg har nok at se til. Tilbudet lyder således. 20 links fra 10 blogs. dkk 1500,- 50 links fra 25 blogs. dkk 3000,- 100 links fra 50 blogs. dkk 5000,- Vil du have flere links end dette, eller spredt ud over flere blogs, så send mig en besked, så giver jeg dig et tilbud. Der vil blive skrevet emnerelevante og unikke miniartikler til hver enkelt link, og prisen er altså for både links og mini artikler. Jeg giver gerne svar på spørgsmål, men KUN via privat besked her på amino. Disse tråde har en tendens til at blive en ordenligt omgang debat om det ene eller andet. Så skriv til mig hvis du vil vide mere :-) Som udgangspunkt leder jeg efter maks 5 personer. |
Linkbuilding fra op mod 100 blogs tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem