Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google webmaster 404 fejl

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et domæne med 55 404 fejl, emnet på domænet har ændret sig og der er ikke linkjuice til de gamle URL som nu er 404 fejl.

Skal man lave en 301 redirect eller kan man godt i Google webmaster tools vælge "marked as fixed".
Vil det løse problemet med 55 registreret 404 fejl og fjerne dem eller vil Google besøge de URL for at tjekke om de er fixet også skrive 404 igen når de er tjekket?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Jeg har et domæne med 55 404 fejl, emnet på domænet har ændret sig og der er ikke linkjuice til de gamle URL som nu er 404 fejl.

Skal man lave en 301 redirect eller kan man godt i Google webmaster tools vælge "marked as fixed".
Vil det løse problemet med 55 registreret 404 fejl og fjerne dem eller vil Google besøge de URL for at tjekke om de er fixet også skrive 404 igen når de er tjekket?

Du skal altid lave en 301 redirect til mest relevante side og hvis ikke den findes, så til forsiden. Der vil altid være lidt værdi på de urler uanset om der bliver linket til dem eller ikke. Så 301 redirect, og fortæl Google af det er løst, da du jo selv ved de er løst.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)