Jeg har siddet med en ide i et stykke tid, og er gået i gang med at undersøge markedet... er dog fuldstøndig grøn, hvad det angår.... jeg har googlet på en hel masse.. men ikke fundet en eneste der tilbyder hvad jeg har i tankerne... så vidt så godt... MEN...
Der må sgu da være nogen der gør det...
Har I nogle ideer/links/ andet hvor jeg kan søge i markedet efter konkurrenter til det jeg vil lave??
Jeg skal efterfølgende igang med at lave en forretningsplan, da det er første "iværksætter-ide" jeg er igang med....
det kommer jo lidt an på hvor "offline" din idé er... hvis det ikke er noget der kan sælges på nettet, så er der jo ikke nogen grund til at have det liggende der..
det ville være nemmere at hjælpe dig, hvis du kunne fortælle lidt om din idé... selvom den selvfølgelig er guld værd, hvis ingen andre gør det ;-) !
Min ide er "online" men kræver ligeledes besøg og opfølgning, så det er både og.... men udgangspunktet er nettet...
Guld værd.. det er relativt, for der er utvivlsomt ikke noget banebrydende teknologi eller lignende i det, der er bare ingen der bruger den indgangsvinkel jeg har... (det er noget af en påstand at komme med, når jeg ikke engang er færdig med at undersøge om der ER andre der tænker i samme baner, eller om det er en total HÅBLØS ide).....
Men inden jeg røber mere, så søger jeg videre, for at finde ud af om jeg har fat i den lange ende, eller om jeg er for uvidende
Men det handler om services med kaffe, i virksomheder.... meget kort fortalt...
Nu har jeg undersøgt tingene meget nærmere, og må sige at jeg, for at få succes, skal investere i meget andet, da det på markedet vil være en tillægsprodukt, og nok ikke kan sælges alene,... hvad kalder man mig så? Uiværkætter ? op på hesten igen.. arbejder videre med andre ideer...
Jeg vil kalde dig en succesfuld iværksætter allerede... for det er første skridt på vejen til succes, at anerkende, at man ikke altid kan få succes med sine gode ideer.... forberedelse, målsætning og udførelse er vigtige elementer...
selvom man da altid kan bruge kaffe og det lige meget i hvilken form ... ;-) !