Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal til at starte min egen virksomhed, men mangler viden om Regnskabsprogram?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

online kan man i princippet tilgå fra en hver computer - og de fleste er også flerbruger programmer. Summa skal man ha på sin egen computer (eller flere af sine egne computere, stationære, bærbare osv, og det fylder meget lidt og kører meget let)

Bagdelen må vel være, at man ikke kan gå til det fra alle computere som en netbank og ikke kan bogføre flere samtidigt oven i hinanden, men ellers er det jo fint at ha det hos sig selv. Man er helt uafhængig af netproblemer og det kører lynhurtigt når det kører lokalt. Hver gang man man lukker det, laver det en sikkerhedskopi, og den kan man lade gå til f.eks. dropbox - så man altid er uafhængig af hvis ens maskine bryder ned

Summa kan udbygges (koster nogle tusinde max) til at kunne køre alt muligt andet, webshops, afdelingsregnskaber og meget andet (inklusive flere forskellige virksomheder uden omk)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Rygaards Systue Skrevet kl. 20:44

Hej  Michal

Jeg benytter summsummarum, og det virkelig let, jeg er en gang stødt ind i et problem og der var der super hjælp fra Visma. Kan kun anbefale det.

Vh Joan

Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:25
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 23:38

E-conomic er super nemt at komme igang med, at det også er online-baseret, gør det bare endnu bedre, koster heller ikke meget månedligt. Har rigtig god gratis support og hjælpe-videoer mv.
Http://e-conomic.dk

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:17

Jeg er en glad bruger af billysbilling. Det er utrolig nemt at gå til og alle udregninger, balance, moms og skat beregnes automatisk og du kan overføre tallene direkte til skat ved kvartalsafregning og årsregnskab. Nok bedst til mindre virksomheder.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)