Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lukker man sin profil på Amino

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Nej det er det som kaldes "debat"

LOL Big Smile Jeg "debatterer" skam også bare.

Og trådstarter har da vist ikke givet udtryk for at ville bestemme debattens retning, men derfor kan vi jo selvfølgelig godt diskutere om han må eller ej.  Der er jo ingen grund til at lade facts ødelægge en god .. øh .. "debat" Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres respons alle sammen!

Boysen har ret i alt det tråd snak! Dette udemærkede forum er beviseligt meget levende (se blot hvad mit korte spørgsmål har givet af "svar") og det ville at ødelægge hvis det halve at tråde forsvinder hist og pist.

Jeg oprettede en profil fordi jeg skulle afhændede min forretning. Da jeg nu også lukker min mailadresse og ikke har brugt sitet ret meget, vil jeg gerne lukke min profil helt ned. Jeg har mailet til support uden at få svar, og det kan undre mig at man ikke umiddelbart bare kan lukke sin profil, eller ændre sin mailadresse.

Jeg mener her på siden at have fået det råd; at hvis man udsender nyhedsbreve er det VIGTIGT at modtager kan vælge det fra igen, ved et enkelt klik. Hvorfor gælder det ikke her på siden?

VH FBF

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FBF:

Da jeg nu også lukker min mailadresse og ikke har brugt sitet ret meget, vil jeg gerne lukke min profil helt ned. Jeg har mailet til support uden at få svar, og det kan undre mig at man ikke umiddelbart bare kan lukke sin profil, eller ændre sin mailadresse.

Jeg mener her på siden at have fået det råd; at hvis man udsender nyhedsbreve er det VIGTIGT at modtager kan vælge det fra igen, ved et enkelt klik. Hvorfor gælder det ikke her på siden?



Der er flere årsager.
Det software som Amino kører på, har ikke den feature.
Vi kunne selvfølgelig lave den, men det vil koste tid, som vi kan bruge på at lave gode nye ting og dertil er det meget tit at folk ombestemmer sig og kun vil lukke profilen fordi de bliver sure efter 2 flasker rødvin en fredag aften.
Så vi har valgt at folk bare kan maile os og så tager vi den der fra og lukker dem hvis de virkelig ønsker det.

Jeg er ked af du ikke har fået svar fra supporten, men vi er som alle andre juleramt. Jeg rykker lige og sørger for at vi kommer up to date.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Vi kunne selvfølgelig lave den, men det vil koste tid, som vi kan bruge på at lave gode nye ting og dertil er det meget tit at folk ombestemmer sig og kun vil lukke profilen fordi de bliver sure efter 2 flasker rødvin en fredag aften.
Så vi har valgt at folk bare kan maile os og så tager vi den der fra og lukker dem hvis de virkelig ønsker det.

Jeg er ked af du ikke har fået svar fra supporten, men vi er som alle andre juleramt. Jeg rykker lige og sørger for at vi kommer up to date.

De bedste hilsner

Martin

 

Hej Martin

Tak for Hurtigt svar. Jeg tror det er en god opsigelsesmetode som du beskriver og begrunder.

Jeg vil gerne sige; jeg er positiv overrasket over det liv det er på siden de gange jeg trods alt har været her, og især da jeg satte virksomheden til salg og nu hvor jeg har sat et spørgsmål op i debatten. Når jeg igen er på banen, vil jeg helt sikkert vende tilbage.

Endnu en gang tak for nu og glædelig jul til dig og de som har deltaget i debatten, og ikke mindst til Supporten.

Venligst

FBF

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Thorborg osse nævner, så har det været juletid, og mails har været prioriteret alt efter hvor meget det har hastet, og selvfølgelig vil alt blive behandlet. Dertil skal det siges at Support modtager en del mails. Og i lige måde til dig FBF, glædelig jul.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Peter Mortensen:

Det er nok det største problem her inde på Amino - man spærger i Øst og så er der nogle som svarer i Vest og som tilsidst får ødelagt den tråd man havde startet :-)

Rigtig Glædelig Jul til Jer alle

Yes

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)