Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Frit valg på alle hylder.

Er du god til at skrive bøger eller til at programmere websider, så har jeg nogle projekter jeg gerne vil have ført ud i verden, så du vil kunne tjene nogle penge i din fritid.

Send mig en mail og så kan vi snakke om det derfra.

Håber der er nogle interesserede derude.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige seo pakker

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig.

Det er alt fra mulighed for nemt at oprette sit eget reklamebureau, til udvikling af Books on Demands forlag system, til simple sider som register over dropshipping sider og website register, til en ny måde at finde webshops på, til børnebogsunivers, til en måde at date på, til en masse måder at tjene lidt ekstra i fritiden på. Og en del flere.

Ved godt at det er nemt at sige, men der er virkelig nok at tage fat på hvis der er nogle som har lyst til at gå med ind i det.

Er i øjeblikket ved at prøve på at få udviklet et program, som gør det nemt at indsætte og administrere reklamer på det forskellige sider, så det bliver nemt at udregne og fordele indtjeningerne for det forskellige sites når de kommer op at stå.

Har en del nemme og alligevel lidt komplicerede sites som kommer til at omhandle reklamer, og som giver folk mulighed for rent faktisk at få penge for at modtage produkter med reklamer på. Det betyder også at jeg vil skulle bruge nogle indenfor produktion af tøj og andre produkter som der kan sættes reklamer på. Hvis der er nogle som har brugt Eovendo, så har jeg også en idé liggende til hvordan det kunne videreudvikles og forbedres.

Meningen med alle sitesene er også at lave et netværk, forbundet med en hovedside, så alle sider der bliver smidt ind, automatisk får bedre placering på google, og at man kun skal oprette bruger et sted og så få adgang til alle de muligheder der gerne skulle komme ud af det.

Som sagt, der er nok at tage fat på, så jeg håber der er nogle som er interesserede.

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom til at side og kigge på aminos kapital mulighed.

Jeg håber det bare er mig der er noget galt med, men kan det være rigtigt at man ikke kan kontakte dem der har sat en annonce ind?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)