Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til cashback-side / pointside?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Det er med fare for at det allerede er skrevet før, at jeg skriver dette emne! Men jeg er ny her, og ikke så erfaren - så jeg beklager hvis dette er tilfældet :-)

Jeg har kigget lidt på en side som pointshop.dk, og i den lidt mindre kategori, guello.dk, og undersøgt lidt om hvordan deres systemer fungerer. Pointshop kender de fleste nok, her kan man ved at klikke på 800 reklamer optjene point til at købe en pakke tyggegummi. På guello.dk giver de cashback-rewards, altså penge tilbage til brugeren, efter at vedkommende har klikket på en reklame og gjort hvad der står.

Når jeg søger på Google, kommer der ikke særlig mange resultater frem omkring emnet, jeg synes er interessant, nemlig drift af en cashback-side som guello.dk, hvor man altså deler beløbet fra affiliate-partneren med brugeren, som altså gør "arbejdet" for en med at udfylde undersøgelser og klikke på reklamer.

Jeg synes det kunne være interessant at komme igang med sådan et site, dog ligger mit erfaringsområde mest indenfor frontend-programmering, derfor kigger jeg efter et script eller plugin, der f.eks. kan implementeres i Wordpress eller anden platform. Jeg har fundet cashbackengine.net , men de tager 199 dollars for en licens, og 75 dollars mere, hvis man ønsker en white-label solution. Og jeg synes ikke engang deres system ser særlig imponerende ud!

Er der nogen der kender mere til dette emne, som kan hjælpe mig? :-)

Med venlig hilsen

Thomas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)