Ja buddene, men ikke varenes værdi. Jeg har eksempelvis vundet en vare til en værdi af 798,- kr., men så vidt jeg kan se på produktsiden er det inkl. moms. Der burde derfor have stået 638,40 kr. i værdi.
Når I skriver værdien på varen, kan I så ikke tilføje om det er med eller uden moms, eller konsekvent holde Jer til en af delene.
Alt på AminoMarked er ekskl. moms, både bud og alt andet. Hvis der er noget der opgivet inkl. moms, så er det en klar fejl fra vores side. Har du et eksempel?
Når I skriver værdien på varen, kan I så ikke tilføje om det er med eller uden moms, eller konsekvent holde Jer til en af delene.
Alt på Amino Marked er ekskl. moms, både bud og alt andet. Hvis der er noget der opgivet inkl. moms, så er det en klar fejl fra vores side. Har du et eksempel?
De bedste hilsner
Martin
Jeg har vundet 2x Jensens Bøfhus bøf for 2 til en påstået værdi af 399,- kr. + moms pr. stk. (798 kr. + moms ialt.) , de burde derfor stå til 498,75 kr. inkl. moms på hjemmesiden (oplevelsesgaver.dk).
Her koster de dog kun 299 kr. pr. stk., hvilket betyder, at jeg har budt mere på auktionen, end varen er værd, da jeg er gået ud fra at værdien var 798 + moms som I skriver, men den reelle værdi kun er 478,40 kr. plus moms.