Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af design til side der giver mere overskud på google adwords

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Det er også i engelsk kontrol panelet så kunne godt ske vi skulle ændre det da mange bliver skræmt af tysk :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg tænker først: Enkel og overskuelig. Så tænker jeg: Men der er noget asymetri i siden og jeg savner lidt større afsender (logo) og at der er et "tomt hul" i øverste højre hjørne, som om I ikke har kunnet finde på noget til det hjørne Smile. De nederste grå logoer ved man ikke hvad går ud på før man kommer længere ind på siderne og ser det er referencer - super at ha dem på forsiden men forklar lige kort, at det er glade kunders logoer. Synes de enkle farver er fine og man lægger fint mærke til de grønne knapper. Men jeg savner også liiiidt mere call to action og liv på siden. Det kan snildt rammes lidt mere ind i baggrunde/rammer/farver/andet de forskellige korte tekster og fungere som link videre. Fine små ikoner udfra overskrifterne under funktion - hvorfor bruger I ikke det noget mere? Og udtalelser rammer mig, at de ikke er på dansk, få dem oversat om ikke andet, når det er danmark i henvender jer til og lad være med at skrive at der kommer snart med danske firmaer - for der kan man sidde og tænke "jaja de har ingen danske kunder endnu" ;-)

Men generelt let og overskuelig side men som mangler liiiige lidt småting for at den rammer øjet helt.

:-) Dorthe

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Takker for din tid og gode kritik :-)

Vi er fluks gået i gang med at oversætte kunde udtalelser, og vil se på de andre ting så snart vi er tilbage i det nye år. Der er stadig lidt arbejde at lave hvilket jo er dejligt :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)