Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af PrisPortal

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der nok er det vigtiste er søgningen. Det skal være nemt og hurtigt at søge og finde lige præcis det man leder efter.

Samtidig tror jeg også at siden skal være sober. Men sikkert også lidt fræk.

Men naturligvis skal varene være delt op i kategorier, så man kan vælge en hel kategori.

Jeg tror ikke at du kommer meget uden om at kigge på edbpriser.dk for hvorfor prøve at opfinde noget nyt når deres åbenbart virker ;)

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hej Bo. Først 1000 tak for noget godt feedback. Det sætter sku gang i hjulene at få sådan en besked.



Jeg mangler kun at lave en krav spec så går det forhåbentlig i gang.



Jeg er glad for du støtter op og allerede tilbyder et samarbejde. Jeg har læst meget her inde og kan forstå du er rimelig godt inde i branchen. Så hvis jeg hen af vejen må rådgive mig en smule hos dig ville jeg sætte stor pris på dette og selvfølgelig huske hvem det kom fra



 



Til sådan en prisportal skal der vel et rimelig stort webhotel til ? Skal man så vælge en udenlandsk løsning hvor man får en dedikeret server med fri traffik ? Eller er det fint nok at vælge scannet, dandomain og hvad de ellers hedder? Jeg har set noget i tyskland til 895kr/md for ubegrænset traffik.



 



Inden jeg "snupper" for mange ideér fra edbpriser.dk er der så nogen der er klar over hvilke regler der er for det ? Har de patent på fx. pris statestikkerne, søgefunktionerne eller andet. Har nemlig forståelsen af at de store kanoner i div. brancher oftest prøver at "presse" de nye ud når de prøver at etablere noget. Bare så jeg ikke få fingerne i klemme.........


Side 2 ud af 2 (12 indlæg)