Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sony siger nej, men firmaer gør det alligevel?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Vil lave et lille side hobby/firma der laver speciale playstation 3 controllere som de gør i UK og USA men da jeg fik svar tilbage fra Sony blev jeg overrasket:

No modification to our official DS3 controllers is allowed.”

Da f.eks den engelske side skriver de udelukket at de bruger officielle Sony Controllere

Link:

http://www.controllermodz.co.uk/playstation-3-modded-controllers/ps3-modded-controllers/stock-ps3-controllers/deep-red-1.html

Hvordan kan det være? eller bruger de slet ikke Sony's officielle vare eller bruger de kopier i stedet siden de kan slippe afsted med det?

Eller hvordan kan de få lov når Sony ikke giver dem lov?

Alt hjælp kan bruges også hvis det er et sted jeg kan henvende mig til eller lign..

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:48

Jeg forestiller mig at de bare ikke har spurgt om lov, og er gået i gang. Og ved ikke om Sony har lovhjemmel til at stoppe sådan en side, til det er jeg ikke nok inde i engelsk ret (eller noget lands lov for den sags skyld). Men er ret sikker på at bruge kopier vil være ulovligt, så fremt de skal fremstå med Sony's logo som dem du henviser til, det bryder jo med Sonys varemærke, og en evt designbeskyttelse på selve sticket.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 09:53

Jeg ser det som 2 mulige svar.

1. De har ikke spurgt om lov og Sony ikke har lagt mærke til dem.

2. De har lavet en specifik aftale med sony

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)