Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af netcafé!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan huske der var en netcafe på Tangstræden ved busterminalen i Randers, det er vel ikke der du har arbejdet??

Den lukkede da vist for et par år siden

Tror det bliver op ad bakke med mindre i kan virkelig skabe noget der skiller jer ud

Held og lykke

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke penge i en netcafé mere. Jeg kender en nærtbeslægtet der har haft flere succeser med netcafeer, dog har det ikke kunne løbe rundt i nyere tid, og han er gået nye veje indenfor de sidste 5-10 år.

Det er heller ingen hemmelighed at de fleste netcafeer lukker på stripe. Blandt andet gik Boomtown konkurs.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk gætter og antager en masse - Hvis I tror på ideen, så klø på!

Jeg mindes i min studietid (efter boomtown var gået ned m.fl.), at vi stadigvæk samlede nede på den lokale netcafe og spillede. Der var både natarrangementer og clankampe, der gjorde det virkelig hyggeligt.

Samtidig var ejeren god til, at arrangere nogle interne konkurrencer. Så kunne man spille mod hinanden i counter strike eller lignende, hvor vinderen/vinderholdet fik lidt fra kiosken.

Der blev også afholdt kurser i office-pakken mm. - både for virksomheder og for studerende dernede.

Ta' evt. kontakt til eksisterende netcafeer rundt omkring i landet, mon ikke de har nogle erfaringer, som I kan drage nytte af :-)   Selvfølgelig er der plads til flere virksomheder i Danmark!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)