Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave sådan en maskine til mig og hvad koster den

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart burde en sådan løsning ikke være så svær at lave. Kan huske da jeg som lille spillede fodbold i den lokale klub, havde de en maskine ala det. Så vidt jeg husker virkede den ved at en gammel plæneklippemotor blev tændt til at trække tandremmen. (Denne maskine skød dog en bold hårdt mod mål og var beregnet til målmandstræning)

Kan godt være løsningen på billedet ser fancy og dyr ud, men hvis ikke den skal ligne kan du sikkert godt få en lavet. Det er jo ikke nye dele - blot dele der skal samles således den kan samme funktion.

Jeg ville som start tage fat i et maskinværksted og få et samarbejde om at lave en demo model. Når først du har en model der kan funktionen kan du præsentere den for nogle klubber. Hvis de kan bruge den siger de god for at købe en hvis du får den endelig produceret. Noget i retning af det ville jeg prøve..

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for beskeden 

Du har ret den behøver ikke ligne den 100% den skal blot kunne sende bolden ud ca. 5-10 meter til og starte med. 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig med din boldudskyder og til en fornuftig pris. Det er en forholdsvis simpel konstruktion.

Jeg vil dog samtidigt sige, at den første maskine vil være dyrere end de 10 næste, hvis du forstår. Men jeg kan se der er et potentiale i en dansk produceret maskine.

Kontakt mig via PB hvis du vil i kontakt med os

Venlig hilsen

Søren

 

Fra Sunds
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis bolden kun skal sendes 5-10 ud, forstår jeg ikke du vil bruge så mange penge på det.
Hvis du bruger meget tid på at spille bold, gætter jeg på du godt kender Global Goal - ellers kig på google.
Nu ved jeg ikke hvad du gerne vil træne og hvor seriøst det er, men find en mur, det er billigst :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)