Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu skal der gang i min forretning! Outsourcing skal benyttes!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  optimea ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Jeg ved ikke hvordan din biks har udviklet sig siden du skrev dit indlæg, men i så fald du render rundt med vokseværk og tanker om at udvide, vil jeg anbefale at du kigger ind forbi http://www.optimea.dk/ . Så kan du få styr på din fremtidige indkøbsstrategi, og jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig med en ting eller to i forhold til udvidelse af forretningen o.l.

Med venlig hilsen,

optimea ApS

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Lykke:

Hej Amino'er

Jeg har fået sat min nye webshop op og den er køreklar, dog mangler nogen produkter og billeder, men det er jeg ved at få løst.

Min plan for 2013, er at få gang i den webshop og starte 2 mere. Jeg har nu besluttet, at jeg vil outsoruce visse dele af virksomheden bla.

- Regnskab, arbejder selv med det til dagligt, men det har ikke den store interesse og sidde, at bøvle med det i min egen virksomhed.

- Forsendelse, det kan jeg ikke stå for længere, da jeg først er hjemme mellem 17-18 alle dage. Vores posthus lukker kl. 17 ( Skriv gerne hvis du kan hjælpe med det, da jeg ikke har fundet den rette endu).

- Tekst, vil på en til at lave al min tekst som bla. artikler, produktbeskrivelser og andet tekst.

Hvilke andre ting kan jeg outsource? Vil gerne selv stå for support, indkøb, optimering og marketing(evt. få nogen med omkring søgeoptimering).

Tror i jeg får mere energi + overskud til at fokusere på de idéer jeg nu beslutter mig for og udvikle min virksomhed?

Mvh Lasse

Hej Lasse

Vi vil med glæde hjælpe dig med tekst hos tekstspot.dk - du kan eventuelt kigge her på et par udvalgte referencer: http://tekstspot.dk/referencer/.

P.S: Bare rolig, det ikke mig der skriver teksterne hos tekstspot.

EDIT: Havde ikke set indlægget var fra 2012, sorry!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)