Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu skal der gang i min forretning! Outsourcing skal benyttes!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har fået sat min nye webshop op og den er køreklar, dog mangler nogen produkter og billeder, men det er jeg ved at få løst.

Min plan for 2013, er at få gang i den webshop og starte 2 mere. Jeg har nu besluttet, at jeg vil outsoruce visse dele af virksomheden bla.

- Regnskab, arbejder selv med det til dagligt, men det har ikke den store interesse og sidde, at bøvle med det i min egen virksomhed.

- Forsendelse, det kan jeg ikke stå for længere, da jeg først er hjemme mellem 17-18 alle dage. Vores posthus lukker kl. 17 ( Skriv gerne hvis du kan hjælpe med det, da jeg ikke har fundet den rette endu).

- Tekst, vil på en til at lave al min tekst som bla. artikler, produktbeskrivelser og andet tekst.

Hvilke andre ting kan jeg outsource? Vil gerne selv stå for support, indkøb, optimering og marketing(evt. få nogen med omkring søgeoptimering).

Tror i jeg får mere energi + overskud til at fokusere på de idéer jeg nu beslutter mig for og udvikle min virksomhed?

Mvh Lasse

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt for dig, at smide dine pakke (Hvis de altså er små nok) i en almindelig postkasse? Min postkasse bliver først tømt omkring kl.21.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver dyrt for dig. Men det vil selvfølgelig spare tid og du vil få mindre at tænke på. Så ja, du vil få mere energi og overskud til at fokusere på dine fremtidige idéer.

Mvh

Frederik

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe med telefonpasning/kundeservice og mailbesvarelse hvis du har brug for det. Du skriver eller ringer bare.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc - CoolSlips.dk:

Er det ikke muligt for dig, at smide dine pakke (Hvis de altså er små nok) i en almindelig postkasse? Min postkasse bliver først tømt omkring kl.21.

Har overvejet denne løsning, vores har til 19, men er vel også fint. Så skal jeg bare have frankeringsmaskine. :) Men kunne nu være fri for, at skulle tage hjem pga. det hver dag og kunne tage til fodbold engang imellem osv.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det ikke være nemmere at få succes med en webshop istedet for tre? Jeg mener, det er tre shops der skal vedligeholdes, tre gange SEO arbejde, tre gange AdWords annoncering, tre forskellige produktsortimenter etc.

Ville du ikke komme længere med at lægge alt krudtet i en webshop?

Mvh Carsten


Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg yder allerede telefonservice for bl.a. webshops, it-virksomheder, behandlere etc. og kan også være dig behjælpelig. Er selv i opstartsfasen med en hobby webshop og bor tæt ved Lyngby Posthus. Det er muligt at sende og modtage pakker i hverdage og weekender. Måske vi kan finde ud af et samarbejde. Skriv gerne til info@telesvar.dk 

Med venlig julehilsen

Cher Pedersen

Telesvar - 88 43 33 33

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse.

Hvis du har brug for en super callgirl til at tage sig godt af dine telefoner, kan du kontakte min kollega Eunice på 8020 2029.
Du kan læse mere om os på www.citycallcenter.dk.

Glædelig jul :)

Mvh Pouline
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)