Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god ide til en Affiliate Website?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 38
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! Jeg vil starte med at sige at jeg beklager hvis jeg har fået lagt mit indlæg ind et forkert sted..

Når.. Nu til sagen..

Jeg er en dreng på 18 år, der søger en partner til en affiliate hjemmeside. Mere konkret, jeg søger en der er frisk på at kunne levere et godt resultat. 

Står du med en god ide, måske en der ikke er blevet lavet før, så kom gerne med den.

Så kan det være i tænker. Hvorfor gør du det ikke bare selv? Det er sådan at jeg har gået i lang tid og forsøgt med ideer, desværre uden held.

Hvad kan jeg tilbyde? Hvis du står med ideen, og ved hvordan indholdet skal leveres til siden, så har vi faktisk det hele..

Jeg bruger min erfaring indenfor facebook annoncer til at skaffe besøgende til vores side + jeg sørger for SEO. Udover det har jeg en masse kontakter som også kan bruges til vores side.. 

Skulle du være interesseret, eller gerne vil høre mere om det, så endelig skriv til mig i indbakken. 

Mange hilsner: Jonas. 

Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:03

Hej Jonas,

Først og fremmest synes jeg, at det er rigtig fedt, at du vil i gang med affiliate marketing. Det er et rigtigt spændende marked at begå sig i.

Jeg har arbejdet med affiliate marketing i 2-3 år og er ved at have en ret god erfaring, bl.a. modeblog. På nuværende tidspunkt er jeg dog ikke interesseret i en partner til affiliate, men jeg vil gerne hjælpe dig videre og komme med tips og tricks. Jeg mener sagtens selv, at du kan drive en affiliate hjemmeside, og det er bare med at springe ud i det.

1. Få en god idé til et emne til en affiliate hjemmeside. - Vælg et emne som du selv har interesseret og, og som du kan skrive en masse om. Hvis du ikke har nogen interesse i emnet, vil du nok hurtig miste modet igen.

2. Køb et webhotel (hvis du ikke har det) og et godt domæne.

3. Installer wordpress på dit domæne.

4. Skab en MASSE indhold til siden i gennem lange undersider, artikler m.m.

5. Søgeoptimer din hjemmeside med META- titler, beskrivelser og keywords

6. Skab en masse indgående links fra relevante side med høj pagerank (linkkataloger, artikeldatabaser, forummer, blogs m.m.)

7. Vis på din affiliate, at du er på de sociale medier (Facebook, Twitter, Google + m.m.)

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:05

Beklager - dobbelt post.

Jeg håber, at du kan bruge mine tips til noget :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 38
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 09:15

Mange tak for dine svar.

Det var meget interessant :-)

Hilsen:

Jonas. 

Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)