Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii :) endelig blev mine videoer færdige. Det er videoer som viser en bestillings process hos Tex-tryk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

:) takker mange gange til Bleep Films for at lave disse videoer til mig det er blevet rigtig godt efter min mening, det er en svær opgave som jeg har brugt lang tid på at finde nogen som kunne løse. Videoerne er lavet for at se om vi kunne hæve vores konvertering på siden og jeg vil klart nok ligge alle oplysninger ind her da dette er en løsning som mange måske kunne få noget ud af at lave! Jeg har været på mange hjemmesider hvor jeg godt kunne ha brugt sådanne videoer !  

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:22

Hej Thomas,

Det er skam en ganske fin video, og det er også en god service, men tvivler på hvor meget den gavner.

Det virker meget simpelt at bestille, og man kan sætte spørgsmålstegn til, om det er nødvendigt med sådan en video. Men hvis det kan optimere konverteringen, er det jo ganske godt :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:25

Tro mig jeg har haft en mand til at lave en video omkring hvordan hans oplevelse var på siden og han kom aldrig forbi der hvor man vælger størrelser og det skulle ellers være en af de bedste til sådan noget plat her inde på amino :) 

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:31

Når du siger svær opgave, mener du så at det er fordi det er svært at navigere rundt?

Videoen laver jo stortset sig selv, når man bevæger sig rundt på siden. De 3 videoer tager ikke mere end 15 min at lave :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:37

Heee og hvad tager du i timen ! for så vil jeg da super gerne bestille en 20-30 videoer hos dig i samme kvalitet :) 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:40

Vil gerne have videoer med produkter som bliver vist lidt hurtig med en fra pris på og lidt musik, hvis du kan lave sådan en 3 på 15 min og tager 800 i timen + moms bliver det 200 + moms for 3 produkter så vil jeg gerne bestille 12 stk :) 

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:46

Der er forskel på at producere en video, og optage dig selv navigere en side.
Disse videoer er jo mildest talt klar til at blive set så snart de er optaget. Så længe der ingen efterproduktion er, er det jo intet problem. 

- Studsede blot over du skriver at det er en svær opgave, og at det tog lang tid for dig at finde en der kunne. Med lidt god vilje og en HD skærm ville du kunne gøre det selv, gratis.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:05

Jeg bryder mig ikke om at høre min egen stemmer på video der er første opgave. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)