Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - hvordan finder jeg forhandlere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har længe gået og spekuleret over, hvordan man finder dropshippingleverandører. Hvis man finder en virksomhed/fabrik/grossist, som ikke står på nogle af de "officielle lister" over dropshippingleverandører, kan man så bare kontakte dem og anmode om at blive led mellem deres produkter og kunden? Hvis der er nogen, som har erfaringer eller viden inden for dette område, ville jeg blive afsindig glad for et svar :-)

/JTM

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke produkter er du interesseret i?

 

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu søger jeg ikke et konkret produkt, men jeg går bare og forsøger at udvikle en større viden inden for området, da jeg på et senere tidspunkt har planer om at dropshippe

/JTM

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan til enhver tid kontakte en virksomhed for, at høre om et evt. samarbejde. Om det er via dropshipping eller for at købe ind til eget lager betyder ikke noget. Vil de samarbejde så skal de nok svare.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

husk at det ikke er alle udenlandske virksomheder som svarer på e-mail. Så hvis du ikke får svar så ring til dem.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de brugbare svar! Men jeg tænker, at virksomheden der sælger varen også skal have noget ud af samarbejdet. Hvad kunne man "lokke" virksomheden med, så de ville være interesseret i et samarbejde - og er der ikke mange juridiske ting, som skal på plads?

/JTM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)