Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af e-shopløsning med max. automatik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

 

Vi er interesseret i en shopløsning med funktionalitet a la Dandomain men med integreret/interface til et regnskabsprogram (Stella, Summa eller lign.) samt integreret/interface til  ''pakkelabeludskriftsfunktion'' med stregkoder og det hele.

 

Det er væsentligt at vi selv kan vedligeholde shoppen på en let og hurtig måde, og derigennem også opdaterer vores priser, varelager, nye vare etc. i én og samme arbejdsgang. Dvs. ikke ved at læse CSV, TxT eller tilsvarende filer ind og ud af div. applikationer.

 

Endelige skal shoppen kunne sættes op med en lækkert design, tage imod on-line betalingskort, og kunne håndterer flere sprog/valutaer.

 

Jeg er kigget lidt på div indlæg, og fundet mange forslag, men jeg kan ikke umiddelbart finde info vedr. ovenstående.

 

PS: Jeg vil meget gerne have links til igangværende e-shops baseret på din forslåede løsning, så jeg kan studere funktionaliteten.

 

mvh

 

Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ken.

En af mine kunder kører med et selvudviklet ASP system, som blandt andet understøttet indscanning af stregkoder, pakkelabels osv., men systemet er udviklet af deres egen programmør, og selvfølgelig tilpasset til præcis hvad de selv har brug for.
Det lyder dog som noget der er brugbart for dig, ifølge dine kravspecifikationer, og hvis du ønsker det kan jeg godt tage kontakt til min kunde, og høre om de er interesseret i at sælge en kopi af deres system.

Hvis det har fanget din interesse, kan vi jo snakke om hvilke muligheder der er mht. drift og opdateringer til systemet. Det er dog ikke et helt billigt system, men med de krav du sætter, går jeg hellerikke ud fra at du forventer noget i prisklasse med Dandomain.

Shoppen hvor systemet bliver brugt hedder http://paradiss.dk/. Så kan du jo lige tjekke ud, om det er noget du eventuelt kunne tænke dig.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-07-2007 16:19:44 Forfatter: Christian Jessen Hej Ken.
Hvis det har fanget din interesse, kan vi jo snakke om hvilke muligheder der er mht. drift og opdateringer til systemet. Det er dog ikke et helt billigt system, men med de krav du sætter, går jeg hellerikke ud fra at du forventer noget i prisklasse med Dandomain.

 

Hej Christian,

 

Tak for fremsendte, men jeg må indrømme at jeg havde håbet på en prisbillig standardløsning netop i klasse med Dandomain - ØV!

 

Men jeg har efterfølgende studeret AESIRAS løsning, som virker ganske fleksibel. Der nævnes godt nok ikke noget om stregkoder, hvilket jeg også godt kan undvære, eller pakkelabels, som jeg gerne vil have med. Men det kan jo undersøges nærmere hos AESIRAS.

 

Har du nogen erfaringer med dette system?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)