Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surt opstød over dansk bank.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget tor dansk bank har ved en menneskelig fejl annulleret mit firmas VISA/Dankort. De har undskyldt og sender straks et nyt VISA/dankort. Banken har lavet flere tilsvarende numre. 

Jeg har fået kortet afvist i en butik, fået en betaling til USA afvist og har måttet skrive en e-mail til en leverandør og beklaget. Derudover er der nu skabt et mindre rod i mit regnskab, fordi jeg er nødt til at bruge mit privat dankort i firmaet.

Jeg har kun haft dårlige oplevelser med pgl. bank men er glad for at kunne gøre brug af deres tilbud om gratis konto i Sverige og Norge.

Skal man bare acceptere, at den slags fejl sker, nu når banken har et produkt man har brug for, eller er der noget man kan gøre for at gøre banken opmærksom på, at det er utilfredsstillende med den slags fejl?

Fejlen har endnu ikke kostet mig penge, kun besvær.

/anders

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:15

Det er vel ikke raketvidenskab, hvis banken leverer et produkt, som du har brug for og ikke kan substituere over til tilsvarende i en anden bank.

... Ellers er det jo blot, at undersøge markedet på andre muligheder

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17

Uden tab tror jeg ikke de vil dække dig noget, men forhåbentligt har de sagt mange gange undskyld og gjort klart, at de ikke vil ske igen. - Jeg tror ikke du skal håbe på en egentlig erstatning, evt er det at skifte bank, men det er jo også besvær. 

Den med at du har måttet bruge dit private kort løser du jo via mellemregning - men vist er det da besvær

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan vel altid skrive til sin leverandør af en service (i dette tilfælde bank) og forklare dem at de ikke har levet op til forventingerne og gøre dem klart at sker det igen så ønsker man ikke at benytte leverandøren?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)