En meget tor dansk bank har ved en menneskelig fejl annulleret mit firmas VISA/Dankort. De har undskyldt og sender straks et nyt VISA/dankort. Banken har lavet flere tilsvarende numre. Jeg har fået kortet afvist i en butik, fået en betaling til USA afvist og har måttet skrive en e-mail til en leverandør og beklaget. Derudover er der nu skabt et mindre rod i mit regnskab, fordi jeg er nødt til at bruge mit privat dankort i firmaet. Jeg har kun haft dårlige oplevelser med pgl. bank men er glad for at kunne gøre brug af deres tilbud om gratis konto i Sverige og Norge. Skal man bare acceptere, at den slags fejl sker, nu når banken har et produkt man har brug for, eller er der noget man kan gøre for at gøre banken opmærksom på, at det er utilfredsstillende med den slags fejl? Fejlen har endnu ikke kostet mig penge, kun besvær. /anders |
Det er vel ikke raketvidenskab, hvis banken leverer et produkt, som du har brug for og ikke kan substituere over til tilsvarende i en anden bank.
... Ellers er det jo blot, at undersøge markedet på andre muligheder