Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer med sponsorer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg driver Skandinaviens største cykelsite www.feltet.dk

Vi står og mangler nogle sponsorer, som vil skyde penge i os, så vi kan fortsætte den udvikling vi er inde i. Vi har en række ideer og tiltag, som vi gerne vil have iværksat, men vi mangler økonomien.

Jeg har ikke nogle erfaringer med sponsorater til hjemmesider, men det er måske nogle af Jer, som har?

Lidt om, hvad Feltet.dk er, så kan der læses en artikel her, hvor man også kan få en fornemmelse af, hvor stor/lille side er: http://www.feltet.dk/index.php?id_parent=1&id=28&id_nyhed=7595

Hvis nogle skulle have interesse i dette, så er de meget velkomne til at kontakte os på en privat besked eller pr. mail jesper@feltet.dk

Kommentar, ideer, ris og ros er naturligvis også velkomne.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:08
nu nu nu nu nu.!!!!

SKynd dig at strik et supertilbud sammen, og kast dig over telefonen fra i morgen. Frigør noget plads til reklamer, og selv specielle reklamepladser i den næste uge. Det er NU de besøgende er der - går jeg ud fra. På mandag har alle smuglet ting i skoæsker, eller i hvert fald stopper touren, og interessen må angiveligt dale.  

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:23
Lige mine ord.... hold da op... hvorfor er sådan noget ikke igangsat FØR touren startede...

Du sætter dig ned, overvejer hvor mange besøgende du har... kigger måske lidt rundt på forummet her efter priser.. evt. kigger på hvad Thorborg tager for at annoncere på Amino her... eller andre hjemmesider... og så sætter du et prisleje, som du så ringer rundt til forskellige firmaer med interesse i cykelsporten.. Dem kender du sikkert selv.. Kildemoes etc...

Held og lykke....

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:21
Dato: 24-07-2007 08:22:31 Forfatter: Brian Brandt
Lige mine ord.... hold da op... hvorfor er sådan noget ikke igangsat FØR touren startede...

Det har vi naturligvis også gjort, men det vi søger nu at nogle sponsoraftaler, som gør, at Feltet.dk kan udvikle sig endnu mere sammen med de sponsorer, som måtte være interesseret. Men vi ved ikke helt, hvordan man laver sponosrater på hjemmesider? Er det typisk ved at sponsorerne bliver medejere eller?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:23
det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig.... hold dig til at de betaler nogle beløb for at have reklamer på din side... eventuelt får de lov til at have nogle konkurrencer på din side, så de får en masse besøgende til deres hjemmeside...
Det er godt at have et rigtig godt samarbejde med sine sponsorer, men ligefrem gøre dem til medejere er ikke i mine øjne en god ide...

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:58
Nej bestemt ikke da.

Jeg forstod sponsorer som annoncører, og det mener jeg du bør holde dig til. Men bliver nok svært at afsætte noget nu omkring Tour de Doping....

Off topic: Lav et banner: "Vi er i hvert fald ikke dopet....". Noget i den stil.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)