Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor i alverden er denne tråd blevet låst???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er jeg ikke administrator, men kan forestiller mig at hverken amino eller brugerne gider tråden, når det eneste der bidrages med, er "nu har jeg også udfyldt dit skema".


Ps. Jeg har udfyldt dit skema:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Umut

Der er ikke overtrådt regler, men det er blevet til en "Jeg har også besvaret" tråd og det larmer alt for meget. Så folk kan stadigvæk finde dit link, men Amino skal ikke dreje sig om dit spørgeskema hele dagen.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Aha, synes dog det er ærgeligt at jeg ikke har mulighed for at besvare og komme med yderligere info til spørgeskemaet. I øvrigt ville det være rart med en standard forklaring på hvad der er sket siden tråden er blevet låst, så slipper i også for alle de tråde der handler om hvorfor en tråd er blevet låst, ligesom denne her.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en kedelig tendens til, at mange Amimoer i god tro spammer Amino med kommentarer, som "har besvaret", "har sendt en PM", "har sendt en email", "enig" og klassikeren "følger lige med", hvilket er ret uinteressant for andre brugere på Amino.

Vi andre klikker jo på tråden igen, fordi der står, at der er en ny og måske interessant kommentar, og så ser man blot, at Per nu følger med i Pouls tråd.

Mig bekendt er det sagt 117 gange på Amino, at man skal afholde sig fra det, hvilket sund fornuft også siger.

Hilsen, Robert

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Robert Kronberg:

Der er en kedelig tendens til, at mange Amimoer i god tro spammer Amino med kommentarer, som "har besvaret", "har sendt en PM", "har sendt en email", "enig" og klassikeren "følger lige med", hvilket er ret uinteressant for andre brugere på Amino.

Vi andre klikker jo på tråden igen, fordi der står, at der er en ny og måske interessant kommentar, og så ser man blot, at Per nu følger med i Pouls tråd.

Mig bekendt er det sagt 117 gange på Amino, at man skal afholde sig fra det, hvilket sund fornuft også siger.

Hilsen, Robert

Jeg er 100% enig. Jeg tror dog at fremgangsmåden kan optimeres så Amino heller ikke bliver fyldt op med tråden som "Hvorfor blev min tråd låst" ved at give en forklaring. Jeg ved godt at det tager tid at skrive en forklaring, men man kan vel kategorisere mange af årsagerne til at en tråd bliver låst og lave nogle standard beskeder som bliver sendt til trådstarteren. Moderatoren kan så klikke på "bump" eller "Unødige beskeder fra andre brugere" som så sender en standard forklaring til trådstarteren eller alle der deltager i tråden. Så bliver der både "opdraget" på debattørerne og trådstarteren kender årsagen og behøver dermed ikke at oprette en ny tråd for at få en forklaring ligesom jeg gjorde.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)