Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegaver - jeg skal af med nogle domæner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så blev det endnu engang jul, kære aminoer.

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for al den hjælp jeg har fået af jer - uden jer, 'stod jeg ikke, hvor jeg står i dag'. Bare rolig - det er ikke nogen nytårstale. Lad os komme til sagen!

Jeg har ryddet lidt op i min domæneliste og jeg fandt 4 domæner, som jeg ikke skal bruge - og de skal ikke gå til spilde. 

Lad os gå til til det sjove - domænerne.

Gadgetstuff.dk. Dette domæne købte jeg fordi at jeg havde i sinde at lave en hjemmeside om gadgets - men jeg faldt fra det, fordi jeg prioriterede tiden anderledes. Men hvis du er interesseret i gadgets, så har du et fint domæne til formålet.

Filmmovie.dk. Det er ikke ligefrem verdens bedste domæne - men med en levetid på 2 måneder har du stadigvæk et lille år at gøre godt med. Domænet kan bruges til en side som anmelder film, til såvel noget i retningen af et affiliate website - evt for iTunes (hos Tradedoubler).

Quickcentral.dk. Dette domæne brugte jeg i en måneds tid til at teste en masse ting - jeg skal ikke teste mere, og domænet kan blive dit. Domænet kan bruges til alt mellem himmel og jord.

Bonus domæne: Billig-mac.dk. Jeg havde i sinde at lave en affiliate hjemmeside om billige macbooks - men ligesom med Gadgetstuff.dk, valgte jeg at prioritere tiden anderledes. Med dette domæne medfølger der alt indhold på siden - dvs. teksten på forside (1200 ord).

Hvis du kunne tænke dig et af de 4 domæner så skriv en privat besked til mig. I beskeden skal der stå hvorfor du gerne vil have domænet, samt dit DK-hostmasters ID (fx KB7391-DK). Juleaften (den 24) skriver jeg her i tråden hvem der har været så heldige, at vinde et domæne. Der bliver i alt fundet en vinder til hvert domæne.

God Jul!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)