Hej alle. |
Hvis du ikke har erfaring med at programmere på niveau med et sprog der kan styre en facebook app, som f.eks. php, vil jeg anbefale at du finder en udvikler til at lave det :-)
Hej alle. |
Hvis du ikke har erfaring med at programmere på niveau med et sprog der kan styre en facebook app, som f.eks. php, vil jeg anbefale at du finder en udvikler til at lave det :-) |
Njaarh, nomalt når det der Facebook så er der for-programmeret af bruger, men jeg kan bare ikke finde det sted hvor man kan finde det. jeg har fundet nogle før, hvor det hele står bare hvor man skal indtaste sin egen informationer, jeg ved bare ikke hvad man skal google efter.. |
Prøv på diverse blackhat forums. Eller endnu bedre. Lad vær. |
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Ja, det lyder som en god idé Marcus har fået der. Hvis du googler dit kode og ikke selv kan lave det, er du nok ikke klar til at lave facebook apps selv. Hvad er det du forsøger at lave? |
Et quiz spil, jeg har lavet quizzen i diverse Adobe programmer, men nu mangler jeg bare en ting. Vil så gerne blive færdig med mit forsøg :P |
Har en idé om hvad du har tænkt dig at gøre. Dog synes jeg allerede nu, hvor du begynder at google dig til små afsnit kode og derefter sætter det sammen som et puzzlespil og håber på det bedste, at du skal lade vær. Du kommer til at foretage minimum 100 fremtidige søgninger, fordi der hele tiden går kuks i koden. Hvis jeg stod i dit sted, ville jeg hellere finde et blackhat forum, registrere dig og blot finde en af de mange tusindvis af "Facebook Share Quiz", "Facebook Auto Share Script" der er leaked. |
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk