Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder - mangler du arbejde?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære alle bogholdereAmino,

Jeg er i den heldige situation, at jeg har travlt, og kommer til at have endnu mere travlt her efter nytår med udarbejdelse af bogholderi og årsregnskaber for diverse små og mellemstore danske virksomheder.

Hvis du arbejder fuldtid eller deltid som bogholder, og kunne tænke dig at arbejde som underleverandør på freelancebasis eller som ansat på timeløn, så hører jeg gerne fra dig. Du vil ikke få fuld tid, men hvis du er dygtig og ihærdig, så kan samarbejdet udvides på sigt.

Jeg skal i første omgang bruge 2-3 personer.

Alle ansøgere skal gennemføre en bogholderitest, således at jeg får kendskab til dit niveau. Hvis du er en dygtig og erfaren bogholder får du selv ansvaret for kundens regnskab, men refererer stadig til mig.

Er du knapt så erfaren en bogholder, vil der i et vist omfang godt kunne være tale om en delvis oplæring (dog ikke fra bunden!).

Er du studerende (helst på en økonomisk uddannelse, og gerne cand.merc.) og har brug for et fritidsjob, så kunne jeg også godt være interesseret i at tale om mulighederne for et samarbejde.

Løn/afregning sker efter individuel forhandling.

Hvis du er interesseret, eller har spørgsmål, så kan jeg kontaktes via en privat besked.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vi er en virksomhed der tilbyder hjælp til bogholderi og andre administrative opgaver, hvis du har brug for flere bogholdere/hjælp til udførelse af opgaver. Så har vi nogle velkvalificerede medarbejdere der kan hjælpe med dette.

Mvh. Steen fra Topvirk.

stmn@frederikshavn.dk

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke muligt at sende dig en privat besked, så går ikke ud fra det er aktuelt mere?

Ellers ville jeg bare gerne vide hvor i landet arbejdet skulle udføres, for så vil jeg gerne snakke med dig :)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Topvirk og AS1978,

Jeg har fået en del henvendelser, og forventer absolut at jeg finder de 2-3 personer, som jeg i første omgang skal bruge, blandt disse henvendelser.

Jeg har modtaget og sendt hundredevis af private beskeder, så hvis funktionen ikke fungerer på min profil i øjeblikket, så må det være et teknisk problem, som Amino oplever i en kort overgang, til de får styr på det igen.

Arbejdet skal ikke udføres i et bestemt geografisk område. Ca. 95% af kunderne sender deres bilag elektronisk, og så er det kun et spørgsmål om, at der skal være adgang til internet.

I får begge en privat besked fra mig - hvis det altså virker! Smile

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar og jeg kan nu se at det atter er muligt at sende beskeder til dig :)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, det er bare i orden.

Steen, Topvirk

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)