Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige kunder til salg <- Må jeg sælge dem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen metode hvorpå jeg kan "sælge" dårlige kunder for at holde bare lidt penge hjemme på dem?

Situationen er at nogle private kunder jo som bekendt ikke betaler deres regninger, på trods af rykker skrivelser.... Så ved jeg at man jo altid kan gå til advokater og lign, for at rykke efter pengene men dette koster jo yderligere. Men hvad er mine odds egentlig når kunderne ikke har betalt for varer som sjældent overstiger 100 kroner pr bestilling....

Så spørgsmålet er må jeg "sælge" disse kunder (ikke til rockergrupper) til nogle som gør mere i gældsindrivelse end jeg ønsker eller skal jeg bare lade være med at tilbyde faktura betaling....

Hvis jeg må sælge kunderne hvem kunne så være interesseret og hvad er normalprisen for sådan en kunde (efter 2 rykker skrivelser er gælden jo blevet 200 kroner dyrere pga rykkerbegyrer, og derved er den eventuelle indtægt jo 250-300 kroner som minimum)

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:56

Der er naturligvis mulighed for at du kan sælge dine fordringer, blot søg på salg af fordringer og et utal af virksomheder kommer op.

Men hvis du har et stort problem med at dem der vælger at købe på fakutra, ikke betaler. Så bør du da helt klart stoppe med at sælge på den facon

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 12:09

Ja mange dukker op, men ingen ønsker at købe "enkelt" fordringer, og jeg har ikke 20 eller 30 liggende så er der noget som gør i enkelte som måske kommer løbende?

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 13:02

lidt off topic er der noget med at man faktisk ik må sælge gæld da vidergivning af person oplyninger er forbudt uden samtykke ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Der er et marked for salg af fordringer men der er næppe nogen som er interesseret i fordringer på kun 100 til 200 kr. Arbejdet med at inddrive det skyldige står ikke mål med udbyttet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)