Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke se check-ins og billeder som folk poster på min side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor de mange check-ins, billeder m.m. som mine medarbejdere poster og linker til min side ikke bliver vist?

Kun opslag bliver vist, men skal de vises individuelt og i "stort" format skal jeg selve vælge det ved hvert enkelt.

Jeg ved at der er nye regler og indstillinger for hvad brugerne ser i deres newsfeed. - Men når de går ind på min facebook side, burde de vel kunne se al aktivitet? - problemet er at jeg kan ikke engang selv som administrator på siden, se aktiviteten?

Har søgt overalt på google og i min indstillinger efter svar, og er til dels blevet klogere, men overstående spørgsmål kan jeg ikke finde svar på.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Det skyldes sandsynligvis, at brugerne der har tjekket ind, ikke har sat deres indtjekninger til værende "Public". Hvis jeg tjekker ind på en Facebook side, kan mine venner se det, men hvis jeg indstiller mine privatindstillinger til "Public", kan alle der besøger min profil se det. Det samme gælder, hvis folk deler noget fra din Facebook side. Du kan godt se, hvem der har delt det, men hvis deres privatindstillinger står til "Venner", kan du ikke se hvad de har skrevet dertil. Også hvis man som privatperson tagger en Facebook side i et opslag, vil dette kunne ses på Facebook siden, men ikke hvis ens privatindstillinger står til "Venner". 

Når folk tjekker ind på din Facebook side er det altså kun deres venner, der kan se det. Dette giver en positiv viral effekt, men bliver kun synlig på din Facebook side i form af "X personer har været her".

Håber det giver mening ;) 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha :D

Det giver egentlig meget god mening. Mulighederne for privatliv er godt nok steget til et stort omfang!

- Havde bare ikke regnet med at jeg som ejer af siden, ikke kunne se opslagene, men åbenbart.


Mange tak for svaret!

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opfølgning, kan man fjerne "Seneste opslag af andre på .."?, som netop "skjuler" andres opslag fra at fylde siden, og gør dem sværere at få øje på. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du kan ikke skjule boksen, men du kan omvendt gøre fan-opslag mere synlige ved at feature dem på din tidslinje.  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)