Jeg sidder og bøvler lidt med noget opsætning af min webshop på www.kauwclothing.dk. Jeg har sat betalingsmetode til PayPal, og har også været inde og registerer mig på deres hjemmeside, hvor jeg har udfyldt alle informationer og nødvendigheder omkring dette. Jeg bruger MyShopify som webshop.
For at kunne modtage betaling med f.eks. dankort, mastercard etc. kræver det at være e-net's ting ting. Er der nogen der kan uddybe dette og gøre mig væsentlig klogere på dette punkt?
En sidste ting jeg er meget i tvivl om, er hvordan det så foregår når folk køber et produkt på min hjemmeside. Hvordan bliver mine varer sendt afsted til dem? Bliver de hentet? Skal jeg selv køre ned og aflevere på posthuset eller hvordan?
Jeg vil lade nogle andre om at svare dig på dine spørgsmål ang. betalingsmuligheder. Dog vil jeg gerne hjælpe dig med dine spørgsmål omkring forsendelse.
Jeg går ud fra, at du vil sælge tøj på din webshop, så du kan næppe smide posten i de røde opsatte Post Danmark, som vi gør med slips og butterflies på vores webshop. Det er muligt at lave en erhvervsaftale med Post Danmark, hvor de kommer og henter dine pakker hver dag på din adresse, men det kræver at du sender et xx antal pakker hver dag. Du bliver højst sandsynlig selv nødt til at tage turen til posthuset, når du skal have sendt pakker.
Jeg må lige ned og høre hvordan og hvorledes omkring den erhvervsaftale i løbet af ugen så. Tusind tak for dit hurtige svar, det har helt sikkert hjulpet mig et skridt videre.
PayPal er en fin løsning som nybegynder webshop. Men efter min mening virker det mere seriøst at have en betalingsløsning hos f.eks. NETS/TELLER som du selv nævner eller hos EUROLINE. Jeg vil anbefale dig en aftale med EUROLINE og en betalingsgateway hos Quick Pay (køb igennem mig og få Quick Pay aftalen til 149kr. pr. måned.)
Nets/Teller koster 1000 DKK årligt og 250 DKK i oprettelse. Men som noget nyt begynder EUROLINE snart at tage i mod VISA/Dankort ved Quick Pay så derved kan man godt spare NETS aftalen væk, da mange Dankort udløber i 2015 og ikke ret mange benytter Dankort mere efter vores statistik. EUROLINE tager kun % af hver transaktion og koster intet i oprettelse. Hos NETS får du eDankort og Dankort. Men hos EUROLINE får du MasterCard, VISA m.m. samt debet kortene. Men som skrevet vil du snart kunne betale med VISA/Dankort igennem EUROLINE og Quick Pay.