Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk youtube bruger med 20.000 subscribers søger sponsor til CD projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lovet lavet at lave et opslag herinde, for en populær dansk Youtube bruger.

Hans kanal har cirka 20.000 subscribers, og omkring 4,1 millioner visninger. Den har kørt i cirka et år. 

Han vil indspille en sang, og der er en udgift til et professionelt studie på cirka 6.000 kroner. Han vil genre finde en webshop e.lign. som kunne dække det beløb, mod at få en masse reklame på hans kanal. Hvordan og hvor meget må i selv aftale jer frem til :-).

Mit og hans bud på aldersgruppen er: 12 - 17 årige, overvejende drenge (70 - 80%). De spænder bredt, men med en tendens til: gaming, computer og it. 

Det musik han tidligere har lavet, er meget professionelt produceret. Navnet samt eksempel på tidligere musiknummer fremsendes.

Kontakt info@ioosinternet.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg retweeter den lige og smider den på Google+  Beer

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:01

Hvorfor ikke henvende dig til nogen af dem, som lever af at producere musik? De har sandsynligvis en stor interesse i at få fat i unge youtube-brugere og hvis det din ven laver er fedt, så kunne det også give ham nogle kontakter. 

www.ranum.dk/ kunne være en mulighed. Det var så lige den eneste jeg kendte :) 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:09

Impetus:

De har sandsynligvis en stor interesse i at få fat i unge youtube-brugere og hvis det din ven laver er fedt, så kunne det også give ham nogle kontakter. 

Jo, det kunne givetvis også være en god mulighed. For ham gælder det bare om at få den produceret. Tak for input :-).

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:35

Hov, der er tale om 12 numre (1 album), og det kommer på iTunes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)