Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årlig forsikringspræmie for kursusvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været rundt på nettet for at finde ud af hvad man sådan cirka skal betale i forsikringspræmie, hvis man ønsker at at starte en kursusvirksomhed.

Forsikringerne som jeg skal bruge er:

- Erhvervsforsikring (basisdækning mod brand, tyveri, vandskade og storm etc.)
- Driftstabsdækningen
- Arbejdsskadeforsikring
- Sundhedsforsikring (ikke strengt nødvendig, men rar at have)
 
Jeg forestiller mig, at firmaet skal:
 
- være et ApS
- have to ansatte (jeg selv + en ansat)
- kunne tage op til 12 kursister ad gangen (de skal vel også være dækket ind ved ulykke på firmaets område)
- holde til i et lejet lokale ca. 120m3 (som naturligvis skal tyverisikres)
- have nyt computerudstyr for 60.000,- kr.
- have brugt inventar (borde og stole) for ca. 42.000,- kr.
 
Er der nogen som kan fortælle mig hvor meget jeg skal regne at skulle betale i årlig forsikringspræmie udfra disse forudsætninger.
 
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

De bedste til at fortælle hvad en forsikring koster, er folk der sælger forsikringer.. Hvorfor ringer du ikke til et par forskellige forsikringsselskaber, og beder om et uforpligtende tilbud?

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Hvorfor ringer du ikke til et par forskellige forsikringsselskaber, og beder om et uforpligtende tilbud?

Fordi jeg ikke bryder mig om at spilde folks tid med at udregne et tilbud, hvis min idé ikke bliver til noget.

Ved at stille spørgsmålet her på Amino, så har folk en chance for selv at bestemme om det er noget de gider at bruge tid på at besvare.

Det kunne jo være, at jeg var så heldig at der var en, mellem de mange brugere her på Amino, som er i forsikringsbranchen og relativt let og hurtigt kunne besvare mit spørgsmål.

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)