Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter søger hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har længe gået og tænkt på en idé, som jeg mener vil kunne gøre en forskel. 
- Dertil har jeg dog ingen idé om hvordan jeg skal begynde? Jeg er fuldstændig ny i dette område, men
jeg vil rigtig gerne have hjælp af jer til hvordan jeg skal kunne realisere denne ide inden andre får øjnene op for det.

Jeg har set på diverse iværksætter sider, men er ikke helt sikker på hvad det er jeg skal starte med.
- Jeg ved selvfølgelig godt, at jeg skal undersøge markedet, diverse fordele/ulemper osv osv., samt opstille en gennemarbejdet forretningsplan, men hvad så? 

Nogle tips/råd til hvordan jeg skal starte?
- Jeg ved allerede på forhånd, at jeg ikke er i stand til at fuldføre dette alene, da jeg ikke har ressourcer/evner nok til at udarbejde det. Virksomheden er planlagt, at skulle være over internettet.

Pft.

Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:11

Hej Martin

Ja det kan jo være lidt svært at vide noget om, når du ikke kommer med flere oplysninger end du gør.

Jeg er enig med meget af det du skriver, men det handler i mindst ligeså høj grad om, at du har gennemtænkt din ide, har fundet ud af, hvad der gør din virksomhed/dit produkt til noget unikt (USP).

Det handler meget om, at du får arbejdet med, hvordan din forretningsmodel skal være samt finde ud af, hvilke ressourcer du selv har og hvad du skal skaffe "i byen". Du skal have lavet dit produkt og du skal have sat dit salgssystem op, herunder skal du have fokus på din pitch!

Jeg håber det kan hjælpe, men jeg tror måske mere jeg kan hjælpe, hvis jeg hørte lidt om, hvad det går ud på og hvilke kompetencer du lige står og mangler for at få det ud i livet.

Mvh

Morten

Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:25

Hej Morten.

Tusind tak for hurtig respons!

- Jeg er ligeledes enig med dig. 
Det jeg egentligt står og mangler er vel en der kan opsætte en advanceret hjemmeside op, men også nogle personer, som kan vurderer hvor vidt denne idé lyder realistisk. Jeg har indtil videre ikke været dybdegående nok med denne idé - samtidig kunne jeg godt bruge en eller flere der vil være med på idéen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Jeg tror det er vigtigt at kunne snakke åbent om sin idé, og ikke være bange for om nogen stjæler den.

Man kan godt forklare selve grundideen uden at fortælle det hele :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)