Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Såden kan et langdistanceforhold fungere...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som iværksætter kan man sjældent gøre det hele selv...

Projektet med navnelapper.dk har involveret personer spredt omkring i verden. Designeren bor i Canada, Tegneren bor på Filippinerne, Programmøren er i Indien og tekstforfatteren er fra Djursland...

Hvis du selv går med tanker om at out-sourcing eller bare er generelt interesseret i iværksætteri, så besøg Navnelapper's Google+ side.

Her får du mine, til dels dyrkøbte, erfaringer fra forretningsmæssige langdistance-forhold.

Jeg skriver også om SEO, markedsføring, opstart og andet som er relateret til projektet.

Er du på Google+ og er du interesseret i at følge med på "ups 'n downs" på et nystartet projekt, så føj gerne siden til dine cirkler.

https://plus.google.com/u/0/b/112522249441978874085/112522249441978874085/posts

Velkommen,

Søren.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen som skal ind bestille navnemærker på navnelapper.dk, så fortæl mig gerne hvis der sker noget underligt med bestillingen.

Jeg har fået en tilbagemelding om, at der bliver lagt ekstra sæt med navnemærker til bestillingen, men jeg kan ikke genskabe problemet. Jeg tager det alligevel seriøst, for tilbagemeldingen er vældig troværdig.

På forhånd tak.

- Søren.

Ps: Kan det passe at det ikke er muligt at editere i tidligere meldinger? - jeg finder ikke nogen funktion som gør at jeg kan rette tyrkfejl.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)