Som iværksætter kan man sjældent gøre det hele selv... Projektet med navnelapper.dk har involveret personer spredt omkring i verden. Designeren bor i Canada, Tegneren bor på Filippinerne, Programmøren er i Indien og tekstforfatteren er fra Djursland...
Her får du mine, til dels dyrkøbte, erfaringer fra forretningsmæssige langdistance-forhold. Jeg skriver også om SEO, markedsføring, opstart og andet som er relateret til projektet. Er du på Google+ og er du interesseret i at følge med på "ups 'n downs" på et nystartet projekt, så føj gerne siden til dine cirkler. https://plus.google.com/u/0/b/112522249441978874085/112522249441978874085/posts Velkommen, Søren. |
Hvis der er nogen som skal ind bestille navnemærker på navnelapper.dk, så fortæl mig gerne hvis der sker noget underligt med bestillingen.
Jeg har fået en tilbagemelding om, at der bliver lagt ekstra sæt med navnemærker til bestillingen, men jeg kan ikke genskabe problemet. Jeg tager det alligevel seriøst, for tilbagemeldingen er vældig troværdig.
På forhånd tak.
- Søren.
Ps: Kan det passe at det ikke er muligt at editere i tidligere meldinger? - jeg finder ikke nogen funktion som gør at jeg kan rette tyrkfejl.