Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Ads fejl. "Array"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at oprette min første "rigtige" Facebook-annonce. Når jeg prøver at afgive min ordre, får jeg følgende fejl på "Afgiv Ordre"-siden: "Der opstod en fejl. Array.".

Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan Google mig frem til problemet eller en løsning derpå. Er der nogle kloge hoveder, som har en idé om, hvad der er gjort forkert?

Vh Thomas.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det lyder som en Facebook Bug, men prøv evt. i en anden browser - det plejer at gøre en forskel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver med det samme!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er fandme en haj. Mange tak for tippet - det spillede bare!

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ;) God aften

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ulstrup:

Hej alle,

Jeg er ved at oprette min første "rigtige" Facebook-annonce. Når jeg prøver at afgive min ordre, får jeg følgende fejl på "Afgiv Ordre"-siden: "Der opstod en fejl. Array.".



Nu har det ikke med sagen at gøre, men hvorfor køber så mange Facebook Annoncer. Det hjælper ikke meget, du kan få promotet dit produkt eller status eller side, eller hvad det nu er meget lettere og hurtigere, og gratis.
Det behøves ikke at bruge penge på annoncer.
Jeg giver dig et tip, få nogle likes via dine venner, som måske vil dele din side.
Derefter post noget der er lidt sjovt og inspirer folk, måske handler din side ikke om det. Men folk kan bedre lide sider som er lidt humoristiske og ikke kun seriøsitet. - Hvis man er alt for seriøs om sin side og ikke tænker på andet, så bliver folk lidt "sur mule" og tænker egoist.

Nu ved jeg ikke hvad din side handler om, så skal ikke rigtige blande mig.
Men prøv og kig på "Coolstuff.dk" Facebook side og få noget inspiration, for de fanger deres bruger meget godt.

Mvh 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det er sjovt du nævner Coolstuff, for netop det firma gør umådelig meget brug af annoncering på Facebook i alle former. Nu er det jo ikke alle, som sælger sjove ting og har unge mennesker som målgruppe, så Coolstuffs situation afspejler heller ikke de udfordringer, som andre virksomheder står overfor i forbindelse med deres markedsføring på Facebook

Det er korrekt, at delevenligt indhold kan skabe "gratis opmærksomhed", men det kan være svært at blive ved med at producere den slags indhold, hvis man f.eks. sælger vin. Det kan godt være, at dine venner vil dele din side, men er det venners venner du er interesseret i at have som fans? Din Facebook side har kun værdi, hvis fansene reelt er interesserede i dit brand, så hvis du sælger vin ønsker du at skabe en Facebook Side med vinelskere, som du kan "snakke" vin med. Vha. Facebook annoncering kan du ramme denne målgruppe perfekt, da du kan målrette dem til folk, der interesserer sig for vin. Du rammer ikke denne målgruppe ved at bede dine venner agere som reklamesøjler. 

Afslutningsvist skal det siges, at selvom det er gratis at have en Facebook side, så er det nødvendigt at promovere dine opslag via annoncering, så dine fans ser dem uanset hvornår de logger på Facebook. På den måde sikreste det højest mulige engagement, og dermed er dine kræfter ikke spildte, når du laver godt indhold.

Det er rigtigt, at det er gratis at oprette en Facebook side, men virksomheder er nødt til at indse, at det ikke længere er gratis, hvis man ønsker at skabe en engageret fanbase frem for et ubrugeligt fantal, som bare er luft.

Håber der er nogle, som kan bruge dette svar konstruktivt i forbindelse med deres annoncering på Facebook.  

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:
Det er sjovt du nævner Coolstuff, for netop det firma gør umådelig meget brug af annoncering på Facebook i alle former.

> Det ved jeg udmærket godt, men jeg mener den måde de inspirer Facebook brugerne på en god måde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo super ;)

Hvis bare vi lige afliver myten om, at virksomheder nemt kan få succes på Facebook gratis.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)