Er der nogle ulemper ved at have sin firmahjemmeside hos én webhost og sin webshop hos en anden?
Altså fordi firmaet kun har brug for en simpel hjemmeside med info og mailadresser, som jeg tænker jeg selv kan sætte op, og webshoppen bliver købt med en pakkeløsning med hjælp til.
Jeg forstår det sådan at det er Firma A der ejer webshop B og at kunderne ikke nødvendigvis behøver kende firma A da det mere er en juridisk enhed.
Lige ummidelbart er den eneste ulempe at du skal have 2x hosting, men det er vidt også det. Du kan også gøre det sådan at domænet for Firma A viser indholdet fra en undermappe på Shoppens hosting og så spare den ene hosting.
Mvh Philip som selv har en meget kedelig hjemmeside på www.maclandweb.dk :-)
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Måske et fjollet spørgsmål, men nu har jeg lavet den her helt simple hjemmeside i wordpress. Der står ikke særlig meget på den og der er ingen links på og der er ikke andre hjemmesider der linker til den endnu. Heller ingen billeder.
Hvis jeg søger på domænenavnet på google, kommer der 3 sider med resultater, men ikke et af dem er til min side.
Er det virkelig rigtigt? Når den er ude i æteren..