Jeg vil gerne have tilbagemeldinger, positive som negative, på min nye site med navnemærker til tøj og sager. Sitet er bygget op fra grunden af og baserer sig ikke på nogen eksistererende platforme. Udgangspunktet for designet af siden er "Keep it simple" - dvs at jeg har forsøgt at fjerne alle funktioner, som ikke er strengt nødvendige for at designe og bestille et navnemærke. Siden jeg selv har brugt meget tid på siden, så er det vanskelig at vurdere objektivt om siden fungerer som det var tænkt.Derfor vil jeg meget gerne have svar på spørgsmål som: Er der skåret for meget væk? Er der nok info om hvordan navnemærket designes? Fungerer (eller forvirrer) bestillingsprocessen? Kommer det godt nok frem, hvorfor man bør købe navnemærker til tøj og ting? Virker siden 'serøs' nok? Jeg sætter selvfølgelig også stor pris på tilbagemeldinger, som ikke forholder sig til spørgsmålene over - så ikke hold dig tilbage hvis du finder andet som er godt eller skidt. Du finder sitet her: Navnelapper.dk På forhånd tak for alle svar. - Søren. |
Jeg ved ikke om prisen findes noget sted, men jeg skulle bruge for meget tid på at lede rundt efter den til at jeg ville gide bestille, hvis jeg var kunde. :)