Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på nyt site, skræddersyet til bestilling af navnemærker.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have tilbagemeldinger, positive som negative, på min nye site med navnemærker til tøj og sager.

Sitet er bygget op fra grunden af og baserer sig ikke på nogen eksistererende platforme.

Udgangspunktet for designet af siden er "Keep it simple" - dvs at jeg har forsøgt at fjerne alle funktioner, som ikke er strengt nødvendige for at designe og bestille et navnemærke.

Siden jeg selv har brugt meget tid på siden, så er det vanskelig at vurdere objektivt om siden fungerer som det var tænkt.Derfor vil jeg meget gerne have svar på spørgsmål som:

Er der skåret for meget væk?

Er der nok info om hvordan navnemærket designes?

Fungerer (eller forvirrer) bestillingsprocessen?

Kommer det godt nok frem, hvorfor man bør købe navnemærker til tøj og ting?

Virker siden 'serøs' nok?

Jeg sætter selvfølgelig også stor pris på tilbagemeldinger, som ikke forholder sig til spørgsmålene over - så ikke hold dig tilbage hvis du finder andet som er godt eller skidt.

Du finder sitet her: Navnelapper.dk

På forhånd tak for alle svar.

- Søren.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:23

Jeg ved ikke om prisen findes noget sted, men jeg skulle bruge for meget tid på at lede rundt efter den til at jeg ville gide bestille, hvis jeg var kunde. :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:25
Hej,

Din side ser helt tosset ud på min Ipad. Alt overlapper. Yderliger syntes jeg godt nok, at du har mange dimser der bevæger sig og tager fokus.

/michael clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:33

Siden ser fin ud i Chrome, men prisen skal helt frem på siden, jeg prøvede at lave et prøvekøb og først der kom prisen frem og jeg kunne ikke rette i antallet af mærker, den var sat til 90 stk. til 139 kr. og det er for dyrt, når man tænker på at en tusch til 30 kr kan holde i over 3-4 til flere børns tøj.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:46

Jeg er enig i de punkter, de andre allerede har berørt.

Derudover halter kommunikationen lidt.

Du bruger på forsiden ordet "superfæste". Jeg går ud fra, at du mener "superfaste"? Du skriver også noget om, at Navnelapper "altid" holder på "alt"? Her er jeg slet ikke med - hvad menes der med dét?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Znoopy.dk Skrevet kl. 22:00

Hej Søren

Jeg er umiddelbart positiv både over for konceptet og overfor hjemmesideopsætningen. Jeg synes ikke 139,- er dyrt og jeg synes bestemt den virker seriøs.

Jeg mangler et billede af en fodbold...:-)

vh

Susie

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 22:08

Tak for gode tilbagemeldinger.

På iPad er det rigtignok blevet helt kaotisk - det er ved at bliver rettet.

Jeg har også lavet en tekst med pris, men jeg skal lige tænke lidt mere over placering og formulering.

Volt & Volume:
Du bruger på forsiden ordet "superfæste". Jeg går ud fra, at du mener "superfaste"?

Fæste er brugt med betydningen at sidde fast. Biler på glatis har dårlig fæste - de holder sig dårlig fast på vejbanen. Navnelapper har fæste ud over det sædvanlige, nemlig - 'superfæste'.

Men det fungerer jo dårligt, hvis jeg skal vedhæfte en forklaring... Jeg skal se om jeg kommer på et bedre ord.

Volt & Volume:
Du skriver også noget om, at Navnelapper "altid" holder på "alt"? Her er jeg slet ikke med - hvad menes der med dét?

Jeg har forsøgt mig med mange forskellige overskrifter - og til sidst blev jeg lidt træt af alle mine forsøg på fantastiske slagord. Ved at sætte 'altid' og 'alt' i gåseøjne, så tænkte jeg det måske kunne fungere på en lidt selvironisk måde. Der tog jeg fejl ;)

Jeg sætter virkelig stor pris på alle tilbagemeldinger - jeg har selv set så meget på siden at jeg er blevet helt blind overfor om elementer/tekst fungerer eller ikke

- Søren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43

din side er meget ekstrem rodet alt for mange dimser på den 

på forsiden der er alt for meget info den slutter meget langt nede 

vis klikker i menuen hopper den meget , det ser mystisk ud og flere undersider starter så man kan ikke se hele teksten og det jeg ikke kan se i bunden af teksten køre jeg ned men så kommer jeg til noget andet halv vejs , så lav siden så det er muligt let at overskue og læse teksten , der mangler noget struktur over siden .

siden går helt gal i internet Explorer man kan ikke se alle menuer  

jeg kunne vis klikker i menuen kommer jeg ikke videre til undersider det er et stort minus i seo , da man ikke på siden kan man lave unikke titler og metags 

på siden kunne jeg slet ikke finde priserne på dine vare mere frem  med dem, mange vil sikkert fravælge jer af den grund

god ide at få Google plus også  på forsiden og alle undersiderne , det er plus vedr seo

giv alle billeder titler og tags på siderne derved er der en chance de findes i en Google .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 23:20

Jeg tror det er første gang jeg ser en hjemmeside, som er en stor blanding af moderne og virkelig gammelsdags 90'er stil.

Helt konkrete ting som jeg smider lige ud af ærmet - ufortyndet, uden sukker og lige på: 

Tekst på web skal ikke have seriffer medmindre det virkerlig passer ind - og det gør det på ingen måde her. 

Baggrundfarven er hæslig - jeg tænker STRAKS oldtid og Windows 95/NT4 når jeg ser det:

Der er et eller andet i toppen der kører, det er utrolig irriterende at det står og bevæger sig hele tiden. 

En menu i venstre side på den måde er 90'er agtigt - væk med det

Luft! Mere af det, det er alt for crowded. 

Telefonnummer inddelt på alle andre måder end xx xx xx xx er forbudt. Det ser bare kejtet og forkert ud og det er ikke hvad man som dansker forventer. 

Ordregennemgangen er også lidt underlig, det flow spiller ikke helt godt. Jeg kan ikke lige præcist sætte en finger på hvad der er galt med det. 

jeg synes det er lidt svært at finde ud af hvad det egentlig er du vil sælge mig. Altså, nu har jeg brugt lidt tid på siden så nu har jeg fattet det, men når en kunde ankommer til sin hjemmeside så går der ikke mange sekunder før han afgører om han er klar over hvad det er for noget, eller om han bare skal videre til næste resultat fra Google. 

--

Med det sagt, så synes jeg faktisk det er et lækkert produkt, hvis det virkelig er som beskrevet. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 01:28

Jeg er enig med Frands^. Der skal bestemt en anden farve på, ellers er jeg kun positivt overrasket over siden. De første ting jeg kan sætte en finger på er farven og teksten, hvilket også burde holdes ens hele vejen igennem. Jeg syntes også du burde fjerne hånden som holder skiltet, hvor der står Navnelap.dk på og lave billederotationen mindre. De fylder begge lidt meget i landskabet.

Alt i alt flot side.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)