Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Min morfar havde i 80'erne og 90'erne et rengøringsfirma der toppede med ca. 50 ansatte og masser af arbejde. I takt med at de blev ældre skar de længere og længere ned. Hvorfor ved jeg ikke, men i dag er de gået på pension men har stadig firmaet ved siden af. De har den dag i dag kun et par faste kunder tilbage, og to familiemedlemmer der varetager rengøringen. 

Jeg har nu gået og leget lidt med tanken om at få gang i firmaet igen. Desværre ved jeg intet om rengøringsbranchen selv, derfor henvender jeg mig her for at høre om der overhovedet er salg i det. Er det en umulig opgave, eller bør jeg gå videre med det. Er det muligt at få det til at køre rundt, og er det til at få kunder? Jeg ved bl.a. at grunden til at han fik success med firmaet var hans personlighed. Det var typisk et firma hvor kunderne valgte firmaet pga. ham. Havde han solgt det ville de helt sikkert søge andet steds.

Hvordan står det til? Synes i jeg skal gå videre med det eller bare lade det ligge?

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Branchen er meget hård og mange af de store firmaer har allerede faste aftaler med andre rengøringsselskaber. Jeg vil sige at det er et meget propper marked og det svarer næsten til at starte en kiosk eller mekaniker op, der er mange konkurrenter.
Hvis du kan få en liste over de gamle samarbejdspartnere, så er de sikkert interesseret i at få en aftale igen, så jeg ville gøre det hvis en del af dem var interesseret.
Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)