Men siden ingen har forstået, hvad du skriver, så er det måske hos dig problemet ligger.
Du vil rejse kapital, men du har kapitalen. Du vil ikke låne og du vil ikke have investorkapital, for det har du ikke brug for. Men du vil have kapital.
Du er med til at gøre det noget sværere for dig selv, når du ikke formulerer dig tydeligt.
Har jeg forstået det rigtigt at du for 10.000 prøver at skabe mere kapital, for at realisere dine drømme?
Jeg har haft gode erfaringer med valutahandel. Har selv handlet en smule, men ellers kan jeg sætte den automatisk til at kopiere professionelle valutahandlere med en . Siden hedder www.etoro.com
Det er så langt fra en sikker metode, så der findes sikkert bedre forslag derude?
Hvad med for 10.000 kr at købe et restlager og videresælge. så burde du snildt ku ramme de 15-20.000 på kort tid. Hvis du så hele tiden siger, okay den første måned investerer jeg de her 10.000, og alt overskuddet bliver gemt og du så investerer de samme 10.000 efter de er indtjent igen, kan du ret hurtig komme på benene. Du skal bare være kreativ og lidt fremme i skoen, og gerne tænke fremad. så du ikke står og køber eks. 20 vinterjakker nu hvor sneen smelter :)
Et sikkert sats er børnetøj, forældre køber gerne en sæson frem, så hvis du kan få forårs/sommertøj til børn er der et godt marked for det nu her når de næste børnepenge rammer.