Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde en producent?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Det bliver et meget kort spørgsmål, men håber der er nogen af jer, som kan give mig svar herpå.

Har i nogen relevante hjemmesider, hvorpå man kan finde virksomheder som kun producerer produkter, som man så kan købe og markedsføre under sit eget brand

Eller virksomheder hvor man kan give dem den kemiske sammensætning eller produkt, hvorefter de producerer det i den ønskede mængde?

- Jeg ved at nogle virksomheder som starter ud med salg af proteinpulver, får det produceret i Kina (dernede omkring), hvor de giver dem "opskriften", som så bliver produceret og fragtet tilbage.

Håber I kan give mig svar på spørgsmålet, da jeg går og pusler med en idé, som kræver at jeg kan få det produceret andetsteds da jeg ikke selv har den tekniske baggrund for opstarten af produktionen.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:56

Det kræver et stort arbejde at finde den rigtige leverandør, men du kan være heldig at finde nogen gode producenter på f.eks sider som Alibaba eller DHgate factory.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 23:20

Søren - Elux.dk:
Det kræver et stort arbejde at finde den rigtige leverandør, men du kan være heldig at finde nogen gode producenter på f.eks sider som Alibaba eller DHgate factory.

Tak for svaret. Jeg har også tidligere kigget på Alibaba i en anden forbindelse, men kunne rigtig godt tænke mig at høre om folks erfaringer såvel som 'to do's' og 'not to do', for som du siger kræver det meget arbejde at finde den rigtige leverandør og derfor er al respons guld værd :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:23

Der findes mange alt efter produkttype. Prøv at søge efter "White label" og "Private label" + det produkt du vil have produceret.

Fra Odense S
Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 23:31

Tom Jensen:
Der findes mange alt efter produkttype. Prøv at søge efter "White label" og "Private label" + det produkt du vil have produceret.

Tak for dit svar. Det vil jeg prøve at gøre.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 23:44

Er det kosttilskud du vil have en producent til? Jeg er distributør, og kan godt hjælpe med dit eget brand af kosttilskud.

Skriv til salg@proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:00

Må jeg fraråde dig, at "starte" med proteinpulver fra Kina.

Først og fremmest er det dyrt i opstart, kræver store indkøbsmængder før det er rentabelt og der er utrolig meget kontrol, som du bliver underlagt.

Vil i det konkrete tilfælde anbefale dig, at du søger en leverandør fra Tyskland, Skandinavien eller England. - Enten i private label eller med henblik på at forhandle etablerede brands. 

Fra Odense S
Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 13:09

Proteinsalg.dk & Jacob,

Jeg skal ikke til at producere proteinpulver, eller sælge det for den sags skyld. Jeg synes allerede markedet er propfyldt med virksomheder, der sælger proteinpulver, så jeg tvivler på, medmindre man har en formue at brænde af på markedsføring, at det kan lade sig gøre at få en ordentlig andel på det marked..

Det var bare noget, som jeg brugte som eksempel i mit spørgsmål :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)