Er der nogen der har et godt eksempel på en affiliate side som inspiration til min egen kommende side
Mvh. Martin
Martin Sølberg:
Hej Amino'er
Er der nogen der har et godt eksempel på en affiliate side som inspiration til min egen kommende side
Mvh. Martin
Uha, nu bevæger du dig ind på et meget bredt felt. Affiliate-sider er jo alle sider med reklame-bannere og/eller købslinks og indenfor mange forskellige interesse-områder.
Hvis du skal have noget at sammenlgne med, er det nok lettest, at du fortæller lidt mere om, hvad din egen Affiliate-side skal omhandle. Hvad interesserer du dig for? Hvilken viden kan du videreformidle?
De bedste hilsner
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg forstiller mig en fitness side med tilbud omkring protein pulver og andmeldesner af forskellige fitness centre rundt omkring osv.
Jamen, så handler det vel bare om at komme i gang med at researche og vurdere, hvilke sider, du selv synes, ser seriøse og professionelle ud.
Det handler egentlig om at lytte til ens mavefornemmelse og afgøre med sig selv: Hvilken type side ville jeg selv have lyst til at benytte regelmæssigt? Hvad skal der til for, at jeg ville vende tilbage? Og hvordan kunne man få lige netop mig til at købe den pågældende sides produkter. Sæt dig ind i den potentielle brugers/købers sted og brug din fantasi og kreativitet til at skabe en spændende service.
En primitiv side skabt i ren og skær dovenskab, uden en interesse for emnet, og med en "nu-skal-jeg-bare-tjene-nogle-hurtige-og-nemme penge"-attitude kommer du næppe langt med. Det er som regel dem, der kører død i det, inden der er gået særlig lang tid.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.