Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé i den ny tid som kan give store succes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har en fantastisk idé som slet ikke findes og vil være ret godt for alle i Danmark men også i udlandet. Jeg er sikker på at der skal laves patenter således ingen andre kan kopier produktet. Produktet kan blive enorm succes hvad angår udvikling men også økonomisk.

Derfor søger jeg folk til at lave tests omkring produktet. Jeg søger derfor personer som kan være eksperter i elektronik såsom elektronik ingeniører, måske IT ingeniører og telekommunikation eksperter.

Hvis du er en af dem som overskrevet må du meget gerne skrive her eller PM mig ASAP.

på forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke give bare lidt mere information om produktet? Tror det vil gøre det lettere for folk at forholde sig til om det er noget de kan hjælpe med. Der er jo ingen der kan rende med din ide bare fordi du skriver hvilket marked det er indenfor eller hvilket behov det løser, og hvor stort /dyrt et projekt der forventes.

Og husk så at den gode ide kun et 10% af successen, resten er hvordan du får det udviklet, smider det på markedet og sælger det. Der er flere folk der har lavet penge på gamle ideer med en bedre eksekvering, end på nye ideer. Så tænk nøje over hvordan du eksekverer når først produktet er færdigt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)