Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prisvurdering af domæne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med et domæne der hedder her.dk

Er i tvivl om jeg nogensinde får gjort projektet færdigt. Har ellers fået lavet en dejligt og fedt design til en portal som domænet skulle køre.

Men er lidt øm omkring selve domænet  -så tænker måske og sælge det videre eller måske finde partner .... dunno...

Men kunne godt tænke mig og finde ud af hvad det i realiteten kunne være værd. Jeg ved udemærket godt det "kun" er 90 kr værd sådan rent firkantet og for mange intet værd..  men selve domænet er nemt, kort og kan bruges til ret så mange projekter tænker jeg.

Giv lyd og giv jeres mening

Hilsen

Kejseren

Supply Chain blæksprutte

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 01:29

Jamen sålænge siden ikke har noget indhold eller besøgende, så kan du sælge det for 45 kr..

Hvis du skaber en hjemmeside med brugbart indhold, så kan du få det for den som en anden vil betale - det er altså helt umuligt, at fortælle dig hvad dit domæne kan blive værd!

På nuværende tidspunkt er det 45 kr..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 01:40

Der går altid lidt drømmer i den når man høre om de der har fået solgt deres domæner for xx tusinde kroner for 3 og 4 cifret domæner.

men jeg vil nu hellere få sitet op og køre - men det koster enten arbejde eller penge. kode kan jeg ikke og penge er ikke hvad jeg har mest af for tiden.. sååå hehe

Supply Chain blæksprutte

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:15

Der er nogle gode muligheder for at udleje subdomæner, da det giver ordret mening, så for de kreative er det bare at komme i gang.

navneord.her.dk

se.her.dk

osv.....

her.dk er som du har tænkt også et genialt domæne i sig selv, og jeg tænker at du bør bygge en portallignende startside op, som er framework, for en masse praktiske widgets eller infobokse. Kunsten ligger så i at finde et indhold som er spændende for de fleste, og som i starten er nem at vedligeholde, men som brugerne ikke umiddelbart selv kan sætte op andre steder.....

byportaler er blevet prøvet mange gange uden held, så det vil jeg ikke råde dig til.

Måske noget indenfor bylivet for de unge....?

Jeg har ingen umiddelbart gode ideer

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:19

Hov du ville gerne have et prisoverslag:

10.000 og opefter, alt efter hvem der spørger 
På en god dag er den et godt stykke oppe i de sekscifrede
f.eks. hvis en stor bladkoncern spørger ville jeg starte ved 4-500.000 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:25

Iøvrigt, hvis domænet ikke bliver brugt (som nu)

risikerer du at et andet firma gør krav på domænet, fordi de mener at have ret til det,
og så længe at man kan se at det ikke er i brug, vil domæneklagenævnet hurtigt tage modpartens parti,
fordi de kan se at du stadig ikke har taget det i brug efter 8 år, og det dermed må formodes at du blot har det
som et spekulationsobjekt. 

så skynd dig, hajerne er allerede i gang.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 09:23

Du har ret - jeg må se og få gjort lidt af det online. Men sådan en portal som du beskriver med subdomæner kunne sagtens være en brugbar løsning.

Kunne være det skulle køre over et system som Buddypress for også at få lidt "socialmedie" ind over for aktivitet ikke kun for læsere.

Måske nogle har et godt forslag?

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)