Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping fra USA

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Jeg har kigget lidt på dropshipping muligheder og er stødt på  www.dx.com som er fra USA. Mit spørgsmål er om det er lovligt at dropshippe fra USA? dx reklamerer med at der er gratis levering til DK, men tænker at der må da være nogle EU bestemmelser der gær at det ikke er så nemt som det lyder??

Håber i kan hjælpe mig.

mvh

Jacob

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 16:33

Det ligner da ikke Amino, at der ikke er en eneste der ved noget??

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 17:11

Kan sige så meget at DX er fra Kina/Hong Kong, men at de også sender lidt fra AU, US og EU. Også kommer der moms/told på.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 17:19
Hej Emil

Tak for dit svar.. Nu er det jo nok mig der er dum, men hvad er told procenten på? Eller er det ikke forskelligt fra produkt til produkt?

Har du selv brugt DX?
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:19

Jeg tror, at det vil være meget, meget svært at lave dropshipping fra en sådan side, fordi størstedelen af dine kunder vil få problemer med told hver gang, de bestiller. Jeg mener, at det er ca. 80 kr., der maks. må bestilles for før, at en pakke skal igennem toldbehandling, og allerede her bliver du jo afsløret i, at varerne ikke afsendes fra Danmark af.

Hvis jeg var dig, ville jeg langt hellere vælge 20-30 af de mest populære varer fra siden ud, købe et lille lager hjem af dem og så sælge dem på din danske webshop, selvom dette nu heller ikke ville være en helt optimal løsning. Slet ikke når man tænker på, hvor stor en konkurrence der er på det marked.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 17:23
Hej Alexander

Tak for dit svar.. Det vil sige den pris jeg ville opkræve kunden, kan ikke være inklusiv told, så kunden ikke opdager hvor grådige det danske skattevæsen er?
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:43

Jacob Marquez:
Hej Alexander

Tak for dit svar.. Det vil sige den pris jeg ville opkræve kunden, kan ikke være inklusiv told, så kunden ikke opdager hvor grådige det danske skattevæsen er?

Jeg tror desværre, at hver enkelt pakke ville skulle igennem toldbehandlingen, og dette betyder ikke blot, at kunden bliver pålagt ekstra omkostninger - men hvad måske værre er, at toldbehandling kan tage op til én uge, så dine leveringstider vil blive utroligt lange og uforudsigelige.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 12:48

Og det kan i forvejen tage op til to måneder at modtage sine pakker fra DX..

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:47

Hehe leveringstiden vil da også dræbe salget.. Dropshipping fra USA tager jo minimum 1-2 uger i levering medmindre man betaler for hurtig levering og det koster kassen..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)