Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgangsfejl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Når Google Webmastertools kommer frem med dette ved gennemgangsfejl er det så ikke skidt?

0 Serverfejl
16.585 Ikke fundet
1 Blev ikke fulgt

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:34

Blikfang.com:

Når Google Webmastertools kommer frem med dette ved gennemgangsfejl er det så ikke skidt?

0 Serverfejl
16.585 Ikke fundet
1 Blev ikke fulgt

Hej Blikfang,

Jo. Det viser at 16.500 af dine sider ikke er blevet fundet / blevet slettet. Husk at lave korrekte 301-redirects her, for hvis du er for sent ude kan du få et stort slag i dine Google rankings.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 12:51

Patrick Olsen:

Blikfang.com:

0 Serverfejl
16.585 Ikke fundet
1 Blev ikke fulgt

Hej Blikfang,

Jo. Det viser at 16.500 af dine sider ikke er blevet fundet / blevet slettet. Husk at lave korrekte 301-redirects her, for hvis du er for sent ude kan du få et stort slag i dine Google rankings.

Da jeg skiftede fra Dandomain til Magento blev der lavet 2100, men af en eller anden grund bliver det bare dårligere og dårligere hver gang jeg laver en vare i shoppen.

Jeg ved desværre ikke hvad jeg skal gøre og udbyder har svært ved at svare på de mails jeg sender eller hjælpe mig.

MVH
Nicoline Roos

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:59

Blikfang.com:

Da jeg skiftede fra Dandomain til Magento blev der lavet 2100, men af en eller anden grund bliver det bare dårligere og dårligere hver gang jeg laver en vare i shoppen.

Jeg ved desværre ikke hvad jeg skal gøre og udbyder har svært ved at svare på de mails jeg sender eller hjælpe mig.

Ja det er en dårlig situation. Samtlige redirects skulle være lavet sammen med selve flytningen, så det kan en tredjemand ikke bare komme ind og hjælpe dig med, medmindre du har et gammelt sitemap eller lign. hvor alle dine gamle URL'er fremgår.

Så råddet er at du selvfølgelig skal få så meget hjælp du kan fra din udbyder, og hvis det ikke er tilfredsstillende, kan du jo altid skifte.

Chancen for at den nye kan tage over, er desværre ikke så stor med mindre du som sagt ligger inde med et gammelt sitemap eller lign. Men så kan de nye i hvert fald hjælpe dig med eventuelle fremtidige problemstillinger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)