Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skrædder søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Jeg søger en skrædder til oplæg af ærmer + evt påsyning af labels på 100-300 tshirts i første omgang.

Bud gerne ind med både pris og hvor i landet... gerne fra trekantsområdet

Mvh

Henrik
Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 10:05

Den opgave tror jeg nemt min kone kan klare. Hun arbejdet som syerske til daglig i Fredericia og vi bor i Give.
Pm mig gerne med detaljer hvis du er interesseret.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:45

Hej Rune,

det drejer sig som sagt om 100-300 tshirts i første omgang. overvejer at få lagt ærmerne op - de skal bare foldes op og syes fordi længden på ærmerne er lige lang nok på den model jeg skal bruge.

kan i give et bud på hvad i skal have pr. stk. eller evt som samlet pris for oplæg af ærmerne?

jeg overvejer at få vævet labels der skal påsyes i bunden ca H:5cm x B:5cm hvis i har et bud på en pris her også vil jeg gerne høre om det også.

skal lige vide hvilken pris vi snakker inden jeg kan tage stilling til om jeg skal bruge det.

Venlig Hilsen

Henrik Larsen

Fra Taastrup
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:12

Hej, Sketchy 

Vi er 100 procent sikker vi kan godt klar det, da vi har mere end 20 år erfaring i skrædder industriet som vi har arbejded både i Tyskland og Denmark. Du må meget gerne også kontakt os.Vores systue ligger i Taastrup og har det billigste priser for reparationer her omkring. 

Venlig Hilsen

Sisi Moda

Taastrup 2630, Taastrup Hovedgade 76A

tlf.71340920

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)