Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tekstforfatter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pernille Abildgaard:
Som jeg vist efterhånden har skrevet flere steder nu, så læser jeg aldrig korrektur på tekster der er skrevet i talesprog, som et forum jo er. Hvis det skræmmer nogen væk, At jeg ikke altid rammer tasterne korrekt -i dette tilfælde på et keyboard jeg har haft i under 2 timer - så må det være sådan.

Ja, så er vi godt nok meget forskellige. Det tager vel ikke så lang tid at læse ens eget indlæg igennem? :-) Hvis man er god til at skrive, så behøver man efter min mening ikke engang at læse korrektur herefter. Det sker helt automatisk, imens man skriver. Sværere er det trods alt ikke, hvis man kan skrive?

I sidste ende handler det jo også om, hvad man "kommunikerer" som tekstforfatterAmino. Hvorfor skulle folk hyre en som tekstforfatter, hvis de kan se fejl i ens formuleringer? Som tekstforfattere sælger vi jo os selv på, at vores kunders tekster skal være korrekte, hvis de skal fremstå troværdige overfor potentielle kunder?

Anyway, det er bare min mening.

Også god aften til dig!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:35

Simon A:

Det hedder ikke "advarer imod", men "advarer mod" uden i.

Alle kan lave fejl Geeked

Godt set! Respekt! Yes Og ja, du har naturligvis ret. Alle kan lave fejl. "Imod" er naturligvis, når man "bevæger" sig "imod" noget.

Faktisk så ved jeg, at de tre tekstforfattere, jeg anbefalede, ikke er 100 % fejlfrie (altså i deres indlæg her på Amino), så det handler ikke om at være "perfekt" til deres billige priser. Jeg pointerede blot, at det ikke er så fedt at sælge sig selv via et indlæg med minimum 4 grammatiske fejl, som Pernille gjorde det. Og derefter flere fejl i hendes svar til mig. Så synes jeg altså, at ambitionsniveauet halter.

Nå, men jeg ønskede egentlig bare at anbefale de tre ovenstående tekstforfattere (som alle er yderst habile). Mit eget CVR-nr. er lukket ned, da jeg selv helt har skiftet fokus og bruger mine skriveevner på Affiliate, så for mig har det egentlig ikke den store betydning. Jeg synes bare, at folk skal have en fornemmelse af, hvad de betaler for.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dine inputs er gode. Mange herinde trænger til at få et los i "stavekontrollen". Hvis vi ikke kan påpege hinandens fejl, hvem F#"%€# skal så gøre det? Jeg vil vove påstå, at du aldrig laver "imod"-fejlen igen - og det er jo kun godt for dine fremtidige kunder Cool

Alt andet lige giver vi jo også trådstarter muligheden for at se, hvem der har styr på grammatikken. Selvfølgelig giver indlæg på Amino ikke et komplet billede af, hvem man er, og hvad man kan. Indlæggene er dog medvirkende til at give trådstarter en lille fornemmelse af, hvem man umiddelbart burde vælge for at få mest ud af sine penge. 

En ambitiøs tekstforfatter fremstår seriøs - også på Amino.Yes

Simon, Billig-Skribent.dk Idea

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:11

Simon A:

Dine inputs er gode. Mange herinde trænger til at få et los i "stavekontrollen". Hvis vi ikke kan påpege hinandens fejl, hvem F#"%€# skal så gøre det? Jeg vil vove påstå, at du aldrig laver "imod"-fejlen igen - og det er jo kun godt for dine fremtidige kunder Cool

Alt andet lige giver vi jo også trådstarter muligheden for at se, hvem der har styr på grammatikken. Selvfølgelig giver indlæg på Amino ikke et komplet billede af, hvem man er, og hvad man kan. Indlæggene er dog medvirkende til at give trådstarter en lille fornemmelse af, hvem man umiddelbart burde vælge for at få mest ud af sine penge. 

En ambitiøs tekstforfatter fremstår seriøs - også på Amino.Yes

Simon, Billig-Skribent.dk Idea

Helt enig, Simon! 5 stjerner herfra.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)