Ja, så er vi godt nok meget forskellige. Det tager vel ikke så lang tid at læse ens eget indlæg igennem? :-) Hvis man er god til at skrive, så behøver man efter min mening ikke engang at læse korrektur herefter. Det sker helt automatisk, imens man skriver. Sværere er det trods alt ikke, hvis man kan skrive? I sidste ende handler det jo også om, hvad man "kommunikerer" som tekstforfatter på Amino. Hvorfor skulle folk hyre en som tekstforfatter, hvis de kan se fejl i ens formuleringer? Som tekstforfattere sælger vi jo os selv på, at vores kunders tekster skal være korrekte, hvis de skal fremstå troværdige overfor potentielle kunder? Anyway, det er bare min mening. Også god aften til dig! Mvh Thomas |
Simon A:Det hedder ikke "advarer imod", men "advarer mod" uden i.
Alle kan lave fejl
Godt set! Respekt! Og ja, du har naturligvis ret. Alle kan lave fejl. "Imod" er naturligvis, når man "bevæger" sig "imod" noget.
Faktisk så ved jeg, at de tre tekstforfattere, jeg anbefalede, ikke er 100 % fejlfrie (altså i deres indlæg her på Amino), så det handler ikke om at være "perfekt" til deres billige priser. Jeg pointerede blot, at det ikke er så fedt at sælge sig selv via et indlæg med minimum 4 grammatiske fejl, som Pernille gjorde det. Og derefter flere fejl i hendes svar til mig. Så synes jeg altså, at ambitionsniveauet halter.
Nå, men jeg ønskede egentlig bare at anbefale de tre ovenstående tekstforfattere (som alle er yderst habile). Mit eget CVR-nr. er lukket ned, da jeg selv helt har skiftet fokus og bruger mine skriveevner på Affiliate, så for mig har det egentlig ikke den store betydning. Jeg synes bare, at folk skal have en fornemmelse af, hvad de betaler for.
De bedste hilsner
Thomas