Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at lave en ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
hej..

 

jeg søger en som kan hjælpe med med at få lavet en hjemmeside...

 

hjemmeside skal indholde et login, forum, og så skal der være mulighed for at kunne sende mail ud til alle medlemmer, og så skal det være let at kunne skrive feks, nogle konkurrenser osv på siden...

 

håber nogle kan hjælpe...

 

hvad kan jeg forvente at sådan nået kommer til at koste...

 

og kan man ikke få sådanne pakke løsninger...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er lidt forskelligt hvad det kommer til at koste, men umiddelbart lyder det som noget der godt kan stykkes sammen af forskellige "pakker". Evt. sætte noget eBrev op til mailinglist, phpBB til forum og et standard CMS (som evt. kan snakke med phpBB) op til de konkurrencer du gerne vil have på siden.

Det bedste er dog altid (efter min mening) at få specieludviklet et system, da det giver dig præcis hvad du vil have. Men jeg er også lidt farvet, eftersom jeg selv udvikler disse systemet.

Hvis du ønsker det, vil jeg godt give dig et tilbud over mail. Jeg skal dog have nogle flere informationer omkring hvad det helt præcist er du ønsker, om der også skal laves design, osv. Du kan evt. skrive til mig på christian@N-club.dk.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi plejer at lave den slags løsninger på en PHP-OS-løsning kaldet Dolphin.
Der er enormt mange faciliteter i det system så vi kan lave en ret cool løsning uden at det koster ret meget.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.



Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Vi kan da sagtens lave sådan en løsning for dig.

Det er lidt svært at give et konkret tilbud før der ligger en endelig kravsspecifikation.
Men jeg vil da tror at vi kan lave det du efterspørger (kun med udgangspunkt i de funktionaliteter du nævner) for maks 20.000kr.

Hvis du har flere elementer som du gerne vil have indeholdt i siden vil det givetvis komme til at koste mere.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på psj@taketwo.dk hvis du gerne vil høre mere.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)