Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er igang med at starte egen virksomhed og har brug for hjælp til opsætning/udvikling af min webshop.

Konceptet kort:

At samle fysiske skønhedsbutikker (frisøer, kosmetologer, neglesaloner osv) på en webshop hvor de kan sælge de produkter som de i forvejen har i sortiment i butikken, det er gratis for butikkerne at "tilmelde" sig sitet, dog bliver der trukket en procentdel pr salg (min fortjeneste). Der skal være en decideret webshop, samtidig skal hver butik have sin egen profil hvor man kan læse mere om hvad de tilbyder, se tilbud på deres behandlinger osv.

Opsætningen af sitet minder meget om www.miinto.dk og www.justeat.dk, bare med skønhedsprodukter :)

Jeg har brug for hjælp til at få lavet det her site, så hvis du er super dygtig og synes at det lyder som et spændende projekt så skriv til mig så kan vi tale nærmere om detaljerne :)

Mvh

Fra Kbh
Tilmeldt 25. Mar 12
Skrevet kl. 10:51
Fra Kbh
Tilmeldt 25. Mar 12
Skrevet kl. 22:02

Tak for de henvendelser der er kommet via PB indtil nu.
Jeg er stadig interesseret i at tale med flere folk som kan udvikle en webshop, så hvis du mener at du kan hjælpe mig så lad mig høre fra dig via en PB :)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:17
Hej Lotte
Hvordan vil du tage % del af omsætningen på din site?
Vil du lade kunderne købe af dig og sende pengene videre til dine samarbejdspartnere eller lade dine samarbejdspartnere få adgang til sit site så de selv kan ligge varer på og stå for den del?
De modtager betaling og betaler dig en afgift?

Det er jo væsentligt i forhold til hvordan sådan en site bygges op
Fra Kbh
Tilmeldt 25. Mar 12
Skrevet kl. 13:28

Hej Ronni,

Jeg har ikke forstand på opsætning af en webshop så det er netop pga spørgsmål som dit ( som jeg selv har gjort mig) at jeg søger en der kan hjælpe mig med at udvikle et system som er mest sikkert.

Mvh

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:17

Hej Lotte.
Det har ikke så meget med opsætning og programmering at gøre.
Det jeg mener er. Har du tænkt ideen igennem? hvordan skal det virke i praksis? Regler og kan det lade sig gøre osv.?
Det er det jeg mener. Selve forretningsgangen skal du have på plads inden du begynder at overveje hvordan webshoppen skal bygges op. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)