Jeg er i samråd med 2 andre engagerede unge fra Brande ved at stable et netværk i midt- og vestjylland på benene. Det er en "ung" version af det mere kendte netværk Rotary, og kommer til at hedde Rotaract Midt/Vest.
Rotaract Midt/Vest kommer til at strække over et område fra Ringkøbing, Videbæk til Herning, og ned til Brande, Give og Skjern/Tarm området.
Og vi søger medlemmer som kunne være interesseret i at deltage i et nyt netværk for unge mennesker i alderen 18-30 år, og du interesseret i dette skal du blot sende en mail til mig, hvori du beskriver lidt om dig selv. Husk også følgende oplysninger: - Navn + adresse. - Telefon - E-mail - Branche - Stilling - Firma
Alle der sender en "ansøgning" vil få svar på om de er blevet "optaget" i netværket.
Vores Rotaract Midt/Vest møder kommer til at ligge fast hver anden onsdag klokken 19:30, og stedet vil rotere så det kommer alle til gode rent geografisk. Derudover vil vi også prioritere virksomhedsbesøg højt, så det vil ske et par gange om året.
Vores første intro møde er d. 6 marts 2013 i Brande.
Så er du imellem 18 og 30 år, og har interesse i netværk så send mig en mail på danpou@live.dk.