Hej Alle Det som jeg søger efter her er råd til følgende: 1. hvilket CMS (platform er der også nogen der er inde på selvom jeg ikke har forstået forskellen endnu) der ville være bedst til projektet ? 2. Hvilke skills/evner/færdigheder min kommende ansatte i mit firma BØR som minimum bestride/besidde når jeg skal ansætte en programmør/coder snarest til projektet, samt andre ligende projekter. Altså er det ikke en leverandør som sådan jeg leder efter men blot information om hvad jeg skal kigge efter når jeg ansætter en kommende programmør. På forhånd tak |
Zelective:1. hvilket CMS (platform er der også nogen der er inde på selvom jeg ikke har forstået forskellen endnu) der ville være bedst til projektet ?
Som sagt, find den rigtige mand/dame til jobbet, og lad dem vælge!
Zelective:2. Hvilke skills/evner/færdigheder min kommende ansatte i mit firma BØR som minimum bestride/besidde når jeg skal ansætte en programmør/coder snarest til projektet, samt andre ligende projekter.
Jeg ville gå efter en webudvikler med omkring 3-5 års erfaring, beviselig succes med lignende projekter tidligere. Men igen det kommer meget an på dit budget. Du kan få en ny uddannet som de andre ikke vil havde for 25 k pr. måned, og du kan få en erfarnen rotte, med god track record, uddannelse etc. for omkring 55-60 k pr. måned.
Det vigtigste er imildertid, at det er en person, som du stoler 100% på. Hvis man ikke har noget erfaring med ledelse af udviklere og er hjemme i deres sprog, så har man meget lille chance for at vide om der dovnet eller arbejdet.